5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Iemand ervaring met een ID ouder dan 1960?
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4956

Gepost: 31 augustus 2012 12:59 AM
  [ # 61 ]

Een tijdelijke automaat natuurlijk, tot zijn pootje weer werkt. Helaas kan ik hem niet betalen, maar wat een prachtige auto. Als ik nu eindelijk het juiste staatslot heb is ie van mij, maakt niet uit wat het kost. Very Happy

Nog even over die motor als het mag van het forum: als die echt goed in orde is ligt hij bij 750 rpm stationair helemaal stil en maakt een geluid dat mooier klinkt dan veel muziek. Hij is buitengewoon soepel en als het moet zeer bruut. Ik heb nu 245 pk en ga in zijn vierde versnelling door een haakse bocht.

Profiel  

Gepost: 31 augustus 2012 08:32 AM
  [ # 62 ]

Nou vooruit, maar dan nu toch echt weer on topic Very Happy

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4956

Gepost: 31 augustus 2012 12:25 PM
  [ # 63 ]

Marc, ik had problemen met de eindfase van mijn DS restauratie, de benzinetank zat vol met troep, het leek wel turfmolm en Alexander bood me een goede benzinetank aan, gratis. Ik ging die tank ophalen op het adres dat ik had opgekregen en ik was daar net of Alexander kwam aanrijden in een E type.

Zijn vader kwam aangelopen en we gingen de bedrijfsruimte binnen . Om de hoek stond Alexander’s prachtige zwarte DS met de eerste neus op de brug, schiterrende auto. Maar verderop onder een hoes stond er volgens mij een Corvette en in dezelfde ruimte stonden twee Jaguar XK’s waaronder die op de foto.

Het leek wel een paradijs voor de liefhebber van klassiekers en Alexander’s vader liet me even in die XK zitten. Ik kan je vertellen dat zoiets een indrukwekkende ervaring is, hoef je niet eens mee te rijden. Ik heb begrepen dat Alexander de DS heeft verkocht en ik vraag me af of hij weer een andere heeft.

Deze mensen zijn echte liefhebbers en dat is mooi en dat is goed. Very Happy

Profiel  

Gepost: 31 augustus 2012 01:10 PM
  [ # 64 ]

Daar twijfel ik geen moment aan Han, ik zou ook met het water in de mond staan, maar gezien de topictitel…

Profiel  

alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 31 augustus 2012 02:04 PM
  [ # 65 ]

Sorry Graddus. Han, je hebt een PB love

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5