3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Navigatiesysteem i.c.m. warmtewerende voorruit
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 29 december 2005 08:23 PM
  [ # 31 ]

weet hier ook iemand of de PERMANENT DOCKINGKIT van tom tom tussen de standaard fabrieksradio-cd van de C5 phase II kan geplugd worden?? ik geloof dat in mijn nog te leveren C5 een RD-4 gemonteerd zit van de bosch-blaupunkt group!! mocht dit mogelijk zijn,dan heb ik de optie het navisysteem van citroen of tomtom!! ik bezit reeds een tomtom GO 300,en heb ik enkel nog een dashmount nodig!antenne en nieuwe dock zitten bij de permanent bij geleverd!!! en kost iets van een 150 eurie’s of zo!! en ook nog zo’n brodit clip!!

greeeets blooper1963;

Profiel  
 
snah1954
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-10-2005

Gepost: 29 december 2005 08:48 PM
  [ # 32 ]

Permanent docking kit

blooper1963 schreef:

weet hier ook iemand of de PERMANENT DOCKINGKIT van tom tom tussen de standaard fabrieksradio-cd van de C5 phase II kan geplugd worden?? ik geloof dat in mijn nog te leveren C5 een RD-4 gemonteerd zit van de bosch-blaupunkt group!! mocht dit mogelijk zijn,dan heb ik de optie het navisysteem van citroen of tomtom!! ik bezit reeds een tomtom GO 300,en heb ik enkel nog een dashmount nodig!antenne en nieuwe dock zitten bij de permanent bij geleverd!!! en kost iets van een 150 eurie’s of zo!! en ook nog zo’n brodit clip!!

greeeets blooper1963;

Tja, phase I in ieder geval wel…..Zouden ze met phase II van ISO afgeweken kunnen zijn Confused Je zou eens kunnen zoeken op de site van bosch of blaupunkt als het juiste antwoord te lang uitblijft… Very Happy

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 29 december 2005 09:11 PM
  [ # 33 ]

Re: Permanent docking kit

Tja, phase I in ieder geval wel…..Zouden ze met phase II van ISO afgeweken kunnen zijn Confused Je zou eens kunnen zoeken op de site van bosch of blaupunkt als het juiste antwoord te lang uitblijft… Very Happy

of het iso is,daar ben ik nog zo zeker niet van!! en met mijn vraag bedoelde ik eigenlijk als men de permanente dockingkit er tussenplugt,of er geen multiplexingsyndroom gaat optreden,zoals in vele citroen’s,als men er iets tussenplugt!!!

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook