marcelka schreef:
De velgen van deze gespotte CX vind ik een van de weinige die wel aardig kunnen zijn.
Weet iemand welke dat zijn? Alfa?
Het zijn Delta Mics. Worden wel snel vies..

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
afgelopen zondag middag even langs Zandvoort gegaan waar een groot klassieker evenement gaande was, helaas wist ik dat niet en kwam pas tegen het einde aan maar wel deze vroege CX gespot. Week ervoor ook in Wanroij geweest aan het schildje te zien
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Rio97 schreef:Vanmiddag stond er opeens een CX stil tegenover mijn werk.
Was al even bang voor malheur, maar blijkbaar alleen een telefoontje/kaartlezen/navigatie instellen/forum lezen*, na een kwartiertje reed de CX weer verder.
Afgelopen donderdag hier om de hoek trouwens ingehaald door de dierentaxi van vorige pagina.
Gouda, bij het spoorviaduct over de Gouwe.
de dierentaxi kan je alleen inhalen op vrijdag en maandag in gouda want voor de rest van de week kom ik arnhem niet uit
http://www.youtube.com/watch?v=OGs-LZkmgUA&feature=fvwrel
De nieuwe DS9 wow.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Zojuist werd ik op de A2 richting Utrecht, tussen Vinkeveen en Breukelen ingehaald door een Rouge Delage CX 25 GTI automaat (kenteken 10-RL-PL). Rijdend in de C1 van m’n vrouw keek ik uit pure gewoonte op en stak m’n hand op. Gelukkig werd deze groet door de bestuurder beantwoord en kreeg ik geen verbaasde frons terug.
Ik was net op de terugweg naar huis nadat ik even kort op ziekenbezoek bij mijn CX was geweest die helemaal open lag… O, nog even geduld voordat ik weer mag zweven..
Lijkt me eerder Cassis Nacré.
Hier was ie ook al gespot.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
jaco’s nieuwe verliefdheid maakt blind. Oftewel Cassis Nacré door een roze bril wordt Rouge Delage
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Die foto lijkt inderdaad duidelijk Cassis Nacré, maar dat kon ik er in het voorbijgaan toch niet zo duidelijk uit opmaken. Hij zag er ook iets minder keurig uit dan jouw foto’s deden vermoeden.
RensKorevaar schreef:jaco’s nieuwe verliefdheid maakt blind. Oftewel Cassis Nacré door een roze bril wordt Rouge Delage
O ja, mijn schatje maakt het goed. Hopelijk vanavond weer een update in mijn topic.

Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Een 20RE uit 1988 op IJburg.
JW
Ha, die ‘ken’ ik. Vorig jaar eind zomer stond deze ineens een tijd dagelijks bij mij op het parkeerterrein bij mijn toenmalige woning in Amsterdam Zuidoost om in de wintermaanden ineens verdwenen te zijn. In april ben ik verhuisd, dus ik weet niet of hij in de zomer weer teruggekomen is. Ik heb nooit kunnen achterhalen welke ‘buurman’ de eigenaar was.

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Vanmorgen vroeg op 6-10-2012 om 09:00 uur op de A12 in de regen Prestige turbo 2 dacht ik… omdat ik een sierstrip boven de stootstrips zag. Een grijze dame was de bestuurster. Heb nog gezwaaid, en heb nog even voor haar gereden. Een blauwe Peugeot 205 met
CX clubsticker op de achterkant. ik weet niet of ze het heeft gezien.
Helaas geen foto kunnen nemen. Kenteken 59-NN-GV, sinds 27-01-2009 in bezit van de huidige eigenaar.
Dan komt er inderdaad een CX 25 LIMOUSINE TURBO 2.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Vandaag mee gereden bij mijn oldtimer vrienden in Deurne en weer was er een CX !!!! of eigenlijk 2 met die van mij erbij.
De eigneaar had de auto 9 jaar geleden al gekocht in Frankrijk maar 2 weken gelden pas op kenteken gezet ivm al eallarmeerde berichten in de media over oldtimer.
Gelijk voor Jaco maar even onder de motorkap gedoken en het Organummer en Cassisnummer vastgelegt voor het register.
Het is iig een Rouge de Garance met Organummer 2251
Mark.
PS. Jaco het chassisnummer mail ik je wel ff.
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Vanochtend gespot door mevrouw Mulder aan de Copernicuslaan in Den Bosch, deze 2500D uit 1980:
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
De foto in Gouda van Rio97 in postnr 4048 is de mijne. Geinig haar een keer van bovenaf te zien.
Er was inderdaad geen sprake van panne of i.d., ik moest even aan de kant om een telgesprek te voeren.