2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Het woord aan Anne Lobbes, PR-directeur Citroën Nederland
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 23 oktober 2011 12:19 AM
  [ # 16 ]

ja hoor, maar dan ga je wel een aantal autogeneraties terug. De GSA is van 1981 geloof ik en de BX uit 1984? Dat is al lang geleden hoor.

Het is overigens niet alleen citroen, ook VW. De oude Caravelle rijdt beter en is degelijker dan de het nieuwe model. In mijn geval in elk geval. (oud rijdt nog gewoon met 336000 mijl origineel, nieuwe al 2 nieuwe bakken met ca. 130000mijl en met zelfde bestuurders.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 24 oktober 2011 12:05 AM
  [ # 17 ]

Ik ben ook ervaringsdeskundige Wink: toen ik mijn witte BX Cannes pas had, was ik er apetrots op en gedurende heel zijn verdere leven heb ik er met plezier in gereden. Nadat ik hem echter met 50 km/h tegen een stilstaande vrachtwagen aangereden had, waren de bodemplaat en het dak geknikt en was het stuurwiel een heel stuk het interieur ingekomen. BX’en boden in hun klasse veel ruimte en veel comfort, maar zelfs een liefhebber hoeft er toch niet blind voor te zijn dat ze aan degelijkheid wel wat te wensen overlieten? Qua veiligheid stonden ze echt niet vooraan. Tegenwoordig halen Citroëns het maximale aantal punten in de NCAP-tests. Mij lijkt het moeilijk om hieruit een andere conclusie te trekken dan dat er héél veel bereikt is sinds het tijdperk van de BX. Desondanks kun je BX-liefhebber zijn!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
sjorsh
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 25 oktober 2011 05:43 PM
  [ # 18 ]

Is dit topic bedoelt om het (al dan niet terechte) voorbeeld dat mevrouw Lobbes gaf af te kraken of juist te prijzen? Of gaat het hier over het (leuke) artikel zelf en het feit dat ze heel positief is over het feit dat er zo’n grote schare liefhebbers voor dit merk is en er zo’n goed en informatief forum is? Ben de draad een beetje kwijt door al die reacties!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7697
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 25 oktober 2011 05:48 PM
  [ # 19 ]

Het doel van het topic op zich is om te kunnen reageren en/of discussiëren over het voorpagina-artikel, dus dat is wat er ook gebeurt. Lijkt me toch niet zo onduidelijk Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
32svjl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 04-03-2011

Gepost: 09 november 2011 01:42 AM
  [ # 20 ]

Ik ben het absoluut met mevrouw Lobbes eens als zij stelt dat Citroën vooruitgang heeft geboekt met betrekking tot de kwaliteit.
Neemt niet weg dat iedere auto, dus ook Citroën, bestaat uit een combinatie van mechanica en elektronica en dat storingen en gebreken niet volledig uit te sluiten zijn.
Ik krijg niet de indruk dat dit bij Citroën meer voorkomt dan bij andere merken.
Wat ik persoonlijk wel betreur is dat Citroën Nederland zich in voorkomende gevallen aanmerkelijk minder klantvriendelijk opstelt dan ik had verwacht.
Uit persoonlijke ervaring en de ervaringen van een aantal van mijn collega Citroën rijders lijkt Citroën Nederland zich op zijn zachtst gezegd stroef en klantonvriendelijk op te stellen in de afhandeling van (terechte) klachten met betrekking tot de kwaliteit van de auto.
Hopelijk kan men in de komende tijd dezelfde progressie realiseren in de aftersales als in de technische ontwikkeling.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 13 november 2012 08:29 PM
  [ # 21 ]

Anderhalve week geleden hadden we met afgevaardigden van zo’n beetje alle Citroënclubs en een een selektie van hun bestuursleden een afscheidsreceptie van “gebouw I “

Anne Lobbes was daar gastvrouw en ze deed het heel leuk, ik weet zeker dat ze het leuk vond om in een kleine kring (nouja, 70-80 man)hetiedereen het naar zijn/haar zin te maken.

Ik hoop dat ze meeleest, of in ieder geval weet wat er over haar wordt geschreven, ze is een sympathieke dame Wink

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook