109 van de 207
« Eerste  < Vorige 107 108 109 110 111 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 01 januari 2013 06:53 PM
  [ # 1621 ]
Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17421
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 01 januari 2013 07:35 PM
  [ # 1622 ]

Kijk, zo wordt duidelijk wat een voormachientje is!  very good

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 januari 2013 01:13 AM
  [ # 1623 ]

Prachtig werk dat jij aflevert zeg!
Diep respect.  very good

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7611
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 02 januari 2013 06:39 PM
  [ # 1624 ]

Dat zo’n apparaat bestaat - en dat je dat weet - en dat je er dus ook over een kunt beschikken - petje af! Net als voor het resultaat dat het oplevert.

Profiel  
 
alsjemenou76
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 273
Geregistreerd: 15-10-2007

- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Gepost: 03 januari 2013 06:19 PM
  [ # 1625 ]

En door mensen als Frank, krijg je toch zin om je nog eens op een eigen project te storten. Het liefst ongehinderd met de deur op slot een goeie bak leut er bij en een constant affakkelende peuk in de asbak naast je.

Het is weer knap Frank, zo willen we het allemaal wel!

CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook

Profiel  
 
atak
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 291
Geregistreerd: 30-09-2012

Gepost: 03 januari 2013 08:43 PM
  [ # 1626 ]

Heel mooi en goed werk wat je daar aflevert. Is dat gewoon 1 mm plaat? en dan eerst puntlassen en dan helemaal doorlassen of gewoon zo laten en kit eroverheen?

Ik heb wat dit betreft veel geleerd van mijn renualt 4 maar die heeft 0,8 mm plaat dat dan ook nog eens dun is geworden van de roest, erg moeilijk lassen dus.

Succes verder, Ad.

cx 22trs ‘85

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 januari 2013 10:31 PM
  [ # 1627 ]

Punt lassen zitten aan elkaar.
Dus 1 geheel ,een goede poxy primer erop. En aan de wiel zijde een steenslag werende laag.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 18 januari 2013 08:03 PM
  [ # 1628 ]

Goedenavond.

Vandaag de kofferbak boden erin gezet ( vanavond foto)
Was bezig met alles aanhelen,maar bedacht me 1 keer dat ik dan geen referentie punten meer had.
Dus daarmee gestopt en eerst de kofferbak erin.
Deze past mooi,en de punten kloppen.
Nu wordt het wel wat lastiger om de kuip van de achterbank te vervangen,Marja beter zo dan een scheve kofferbak.
Vanavond weer meer.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 18 januari 2013 11:55 PM
  [ # 1629 ]



Eerste stukje weer vast


En mijn nieuwe aanwinst.
Een groter voormachintje

Ben er nu wel achter dat het nieuwe plaatwerk zeer dun is.
De kofferbakbodem met 20 ampère vast gezet en nog ga je er bijna doorheen.
En zo als ik het vanavond bekeken heb wordt 60 tot 70 procent van het plaatwerk vervangen Rolling Eyes

En morgen weer meer

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 19 januari 2013 03:57 PM
  [ # 1630 ]

Doe je dat met tig dan?

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 januari 2013 05:00 PM
  [ # 1631 ]

Nee C o 2,en ik bedoelde eigenlijk standje twee,ik was gisteravond helemaal in gedachte dat dit 20 ampère was sleep
Maar was wel van plan om dingen met tig te gaan doen.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 19 januari 2013 05:08 PM
  [ # 1632 ]

Ik krijg met mig stuike naden ook niet goed, alleen allemaal hechtjes dicht bij elkaar.
Met tig wel of nog mooier autogeen.
Om de 3 cm een hechtje en dan met niet te weinig stroom en flink snel.
Blijft het ook mooi strak en je hoeft bijna niets weg te slijpen.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 januari 2013 05:30 PM
  [ # 1633 ]

Je bedoeld met tig zeer snel?
Je moet wel toevoegen met tig ( sterkte las) en gewoon rustig lassen met tig gaat wel.
En toch met C02 moet het ook kunnen,dit vergt wel vaardigheid.
Maar ik heb dit gezien,en wil dit dus ook kunnen.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 19 januari 2013 06:42 PM
  [ # 1634 ]
F.SvM schreef:

En zo als ik het vanavond bekeken heb wordt 60 tot 70 procent van het plaatwerk vervangen Rolling Eyes

VgF

Shocked

Profiel  
 
alsjemenou76
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 273
Geregistreerd: 15-10-2007

- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Gepost: 23 januari 2013 08:51 PM
  [ # 1635 ]

Dat voormachientje, zijn beide rollen aangedreven door de slinger? of is dat niet noodzakelijk….

CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook

Profiel  
 
 
109 van de 207
« Eerste  < Vorige 107 108 109 110 111 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook