synchronisatie contacten smartphone met emyway DS5
Teusvv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 20-01-2013

Gepost: 20 januari 2013 01:06 PM

Bij synchronisatie van contacten van iphone naar emyway blijkt dat emyway alleen sorteert op voornaam. Dit is niet te wijzigen. Kennelijk neemt emyway het veld voornaam over zoals dat in outlook bij inbrengen van contacten wordt gebruikt. In emyway kan je niet sorteren; dat is knullig want elke smartphone kan dat wel maar daar reageert emyway niet op. Citroen zegt dat Frankrijk deze bug onderzoekt en mogelijk met een nieuwe update verhelpt. Moet het nog zien. Heeft iemand hetzelfde probleem?

Profiel  
 
wjtervelde
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 09-02-2012

- DS 5 E-hdi EGS Airdream So Chic
Gepost: 01 maart 2013 10:19 AM
  [ # 1 ]

12 Februari is mijn EMyWay geupdate. Dit, vanwege de p[roblemen met mijn iPhone 4S. Na de update geen problemen meer met het wegvallen van de verbinding als ik gebeld wordt. Maar nu lijkt het alsof de luidspreker wordt uitgeschakeld als ik tijdens een telefoontje een mailbericht krijg. Dan hoor ik de bekende pieptoon dat ik een mailtje heb en vervolgens hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet meer. Eerst moet dit zich even wat vaker voordoen voordat ik weer naar de dealer stap.

Ook heb ik een update van mijn navi laten draaien. Helaas daarover ook niet geheel content. Er zitten hele rare maximum snelheden in verwerkt. Onder andere op de A28 tussen Meppel en Zwolle geeft hij max. 80 km/u aan terwijl dit gewoon 120 is. Ook op de A31 in Duitsland waar geen limiet is (gna gna), staat er op een gegeven moment 80 km/u in beeld. Het lijkt wel of degene die de nieuwe kaarten heeft gemaakt de max snelheden tijdens de werkzaamheden die er een lange tijd daar zijn geweest heeft ingesteld. Raar!

Citroën DS5 So Chic EGS e-HDI 110 Airdream 2012
Renault Mégane 1.4 16v RXE sportsbreak 2000

Profiel  
 
Marius van Putten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 15-03-2013

Gepost: 18 maart 2013 11:12 AM
  [ # 2 ]

Morgen onze DS5 ophalen en zal hier eens naar vragen. Ga niet weg voordat niet op een normale manier werkt. Blijft vreemd dat hier zoveel problemen mee zijn.

Citroen DS5 Hybride 4 business executive (blanc nacre)2013
Saab classic cabrio 16V Turbo 1987

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 18 maart 2013 11:15 AM
  [ # 3 ]
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook