Zie deze site, https://sites.google.com/site/citroenpublicationslist/ , staat veel informatie over Citroen en te downloaden.
Linkje naar dropbox werkt niet bij mij
Ton,
Je pakketje al verkregen ?
Ik heb net het spul binnen, ik maak wel wat foto’s voor het verslag van vandaag.
Nee, nog niet, maar ik was niet aanwezig vandaag….ben benieuwd!
TonW schreef:Zonder dat ik het nu wil demonteren ben ik wel benieuwd hoe het in elkaar zit….ik meen het ergens gezien te hebben maar kan niet meer vinden waar….
Als je de doorsnede tekening bekijkt is het volgens mij duidelijk te zien.
Dank je Lucky, maar ik bedoelde de naaldlagertjes van de homokineet en triangel. Of bedoel jij dat ook?
Wat betreft de wiellagers: ik heb een oefenlager meegekregen van de club…grote moeren eraf en proberen de astoot eruit te persen…heb een uitdeukset geleend maar zoek nog even wat houvast in het gebouw…..dat gaat vast lukken….keerringrubbers niet helemaal duidelijk maar dat weet ik binnenkort en ik post natuurlijk wat ik tegen ga komen.
Als het niet lukt met die uitdeukset overweeg ik een werkplaatspersje aan te schaffen….ik begrijp dat je dat ding maar 1 of 2 keer nodig hebt bij deze auto
vandaag ook spuiten en naalden gekocht…;-) gewoon bij de apotheek….mevrouw ik wil proberen een lagertje te smeren….jaja….1 euro 45 voor 4 naalden en 2 spuiten….dure hobby hoor dit
Woensdag bij Huub in ‘t Zandt geweest in Grubbenvorst en een hele mooi bumper gekocht…nieuw, compleet met montage beugels…. helaas aluminium dus eigenlijk voor ID, wel met het flapje !
Als ik het netjes wil doen moet ze verchroomd worden.
Verder lagerschalen/rubbertjes voor de hulpstuurhuisjes en een nieuwe arm voor links gevonden bij de club….rechtse was niet aanwezig en zoek ik dus nog….oude hadden teveel speling op de kogel. Of even bellen of er een nieuwe in kan (Citrotech)
Kijken of ik die huisjes het weekeind kan demonteren en een begin maken met revisie…mis nog 56 kogeltjes
Weer speciaal gereedschap voor nodig….geweldig hoor dat dat er allemaal is in NL….en niet al te ver weg en met goed advies er gratis bij!....
En een uitlaatdemper en pijpen gevonden bij de club….het is wel een dure hobby hoor….
PS weet niet of dat mag hier maar Huub is een geweldige kerel: geinteresseerd, geengageerd….top!
Ton, ik heb drie potkriks voor je te leen, een van 12 ton, een van 30 ton en een van 50 ton. Voor als je ergens houvast hebt gevonden.
Dank je Han, die uitdeukset drukt 2 ton meen ik….het probleem is houvast idd….ik ga proberen bij een poot van de brug onder de steunen…..voorzichtig…..als het lukt en die 2 ton is te weinig kom ik naar Bovenkarspel! Thanks!
Met de twee zwaarste kriks heb ik een hoek van mijn huis opgetild en dat is geen klein huisje. Dus een lagertje pers je er wel uit.
Dat geloof ik graag Han en dat is juist waar ik bang voor ben….
ontsteking is binnen…ziet er goed uit maar zal nog even duren voordat ik kan zeggen…hij doet het….