Bakjes maken (veel foto’s, modemschroeier!!!)
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 13 augustus 2004 02:11 AM

Ik ben vanavond weer eens lekker aan het knutselen geweest aan bakje nummero 4. Ik heb namielijk vor mijn Eend een aantal bakken gemaakt (of heb een begin gemaakt met het boudwen ervan).

Bakje nummero 4 is een bakje onder mijn aflegvakje (naast de radio-bak) waar ik mijn discman in kwijt kan. Ik crosste namelijk een keer (te) hard over een rotonde en toen verkoos mijn discman die in bakje nummero 2 lag het luchtruim. Moest dus een oplossing voor gevonden worden, dus ik heb een mooi bakje gemaakt waar die discman *precies* in past. Het bakje is bekleed met binnenband (een oude 135-band van onder een Eend vandaan, de buitenband is totaal verrot, ga ik ook nog een doel voor zoeken) en de randjes zijn met speciale strips waar ik de naam niet van weet afgewerkt.

Bakje nummero 3 is een simpel bakje dat op mijn aflegvak ligt. Hierin zitten kaarten, visitekaartjes, pennen, een nog niet gebruikte pleister en andere rotzooi. Erg handig zo’n bakje, kan ik alles in 1 keer uit m’n Eend plukken en meenemen. Waarschijnlijk ga ik dit bakje nog wat aanpassen zodat ik er wat CD’s in kwijt kan zonder dat deze vliegles krijgen op (te) snel genomen rotondes.

Bakje nummero 2 is een bakje waar mijn radio in zit. Ook dit bakje heb ik zelf gemaakt. Ik had nog wat plaatmateriaal liggen en was weer ens te zuinig om een passend bakje te kopen. De radio is overigens niet makkelijk uit het bakje te halen, hij zit met 4 bouten en 8 moeren stevig vast geschroefd. De radio zit overigens wel virij goed in het zicht, dit i.v.m. de bediening. Echter er zit een afneembaar frontje op en wanneer je de radio loskoppelt wordt deze geblokkeerd en moet je een pincode invoeren om de radio te de-blokkeren.

Bakje nummero 1 is een grote palmabak van 1,5 mm dik RVS (watnou polyester Twisted Evil ). Deze bak is nog niet af. Hij is van RVS dus alles wat er op/aan komt moet ook van RVS zijn en dus ook de eierkistsluitingen om de klep die er in zit dicht te houden. Eierkistsluitingen van gegalvaniseerd staal kan je zo vinden, maar eierkistsluitingen van RVS niet. Er moeten in de toekomst ook nog lampen op, maar ik zal allang blij zijn als ik de eierkistsluitingen gemonteerd heb voor het karekiet-treffen op 20-22 augustus.

Foto’s moet ik nog maken (met name van bakje nummero 1 t/m 3) en die moeten dan ook nog ontwikkeld worden. Verder zoek ik ook nog een fotohost, dus wie zich geroepen voelt ... Laughing

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 13 augustus 2004 01:23 PM
  [ # 1 ]

maak je eigen MSN-group aan….lekker makkelijk!

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 13 augustus 2004 05:54 PM
  [ # 2 ]

Das ook een idee ja ! Kzal zo eens kijken Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 13 augustus 2004 05:56 PM
  [ # 3 ]

kun je gelijk je avatar fixxen, de thumbnails (kleine foto’s) zijn daar zeer geschikt voor….

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 augustus 2004 12:26 AM
  [ # 4 ]
Tom Duckpower schreef:

kun je gelijk je avatar fixxen, de thumbnails (kleine foto’s) zijn daar zeer geschikt voor….

Och, die avataar ... Ach ...

Bakjes zijn leuker !

Hier wat foto’s, met dank aan Patje74 (van het 2cv.nl forum):

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook