554 van de 862
« Eerste  < Vorige 552 553 554 555 556 Volgende >  Laatste »
   
CX’en te koop
Gepost: 15 mei 2013 12:05 AM
  [ # 8296 ]
AndreRD schreef:

Ik denk dat je geluk hebt als je 2500,- kan vangen voor een goede diesel met de aankomende regeling…...

Ben ik niet geheel met je eens.
In zoverre, dat als je een benzine-CX koopt en er vervolgens al die dingen in dat lijstje nog aan moet (laten) doen…. daar kun je heel wat jaartjes MRB op een diesel voor betalen. Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
AndreRD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 62
Geregistreerd: 24-07-2012

Gepost: 15 mei 2013 12:08 AM
  [ # 8297 ]

Onderschrijf ik volledig la Leo, maar ik denk dat de markt wel zo gaat worden of zelfs al is…

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 mei 2013 12:14 AM
  [ # 8298 ]
La Léo schreef:

Ik ken overigens die man wel. Zal eens informeren waarom hij die auto zo plotseling van de hand heeft gedaan. Hij had hem al heel lang en was er altijd heel secuur op.

ivm ziekte toch?

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 15 mei 2013 12:49 AM
  [ # 8299 ]
AndreRD schreef:

Onderschrijf ik volledig la Leo, maar ik denk dat de markt wel zo gaat worden of zelfs al is…

Ik ook!

Ik geloof best dat de mensen met een “goedkope” oldtimer diesel hem nu snel verkopen en met minder geld genoegen nemen, maar die reden sowieso al niet in een cx lijkt me.
En voor zover die er toch zijn, dat is dan vast geen net onderhouden cx.
Het is natuurlijk wel zo dat je de belasting kosten even bij de andere jaarlijkse kosten moet optellen, of bij verkoop moet aftrekken.

Maar ik geloof niet dat er heel veel zijn die hun cx nu snel gaan verkopen.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Gepost: 15 mei 2013 01:29 AM
  [ # 8300 ]
AZ schreef:
La Léo schreef:

Ik ken overigens die man wel. Zal eens informeren waarom hij die auto zo plotseling van de hand heeft gedaan. Hij had hem al heel lang en was er altijd heel secuur op.

ivm ziekte toch?

Weet ik dus niet, ik kon de advertentie niet lezen, want die was al verwijderd.
Dat is helemaal spijtig, als het wegens ziekte is!!!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 15 mei 2013 09:51 AM
  [ # 8301 ]
La Léo schreef:
Shalom74 schreef:

taxatie 17K en bieden v/a 2.5K dahct ik te hebben gelezen
Das dan snel verkocht? benzine dusssssssss…

Wil niet zeggen dat hij dan ook voor 2500 verkocht is hè. Wink

Ik ken overigens die man wel. Zal eens informeren waarom hij die auto zo plotseling van de hand heeft gedaan. Hij had hem al heel lang en was er altijd heel secuur op.

Wat hij schreef ,wegens ziekte kon niet meer rijden( en had het laatste jaar al niet meer gereden)
En zijn vrouw had geen rijbewijs,en had liever de centen.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 20 mei 2013 10:06 PM
  [ # 8302 ]
Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 mei 2013 10:13 PM
  [ # 8303 ]

Waarom nou die spoiler… Sad

Zou die zonder Diravi zijn? Of was dat in 76 al standaard? De wielen zijn ingedraaid terwijl die stilstaat, maar dat kan natuurlijk op het contactslot.

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 20 mei 2013 10:37 PM
  [ # 8304 ]

De auto is in maart ‘76 op kenteken gezet, dus kan makkelijk van 1975 zijn.
In ‘75 was volgens mij de Diravi enkel nog als optie leverbaar op de super en de Pallas
uitvoeringen.

JW

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 20 mei 2013 10:47 PM
  [ # 8305 ]

Geen diravi, kijk maar naar het kapje in het midden van het stuur.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 20 mei 2013 10:57 PM
  [ # 8306 ]
Ree schreef:

Geen diravi, kijk maar naar het kapje in het midden van het stuur.

Sorry ,maar wat zie je hier aan?

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 21 mei 2013 12:02 AM
  [ # 8307 ]

Ik niks. Maar dat volledig rode interieur vind ik dan weer helemaal geweldig. Hopen dat er een vroege CX-en purist is die bereid is met zíjn of haar armen te werken.

Profiel  
 
Gepost: 21 mei 2013 01:17 AM
  [ # 8308 ]
F.SvM schreef:
Ree schreef:

Geen diravi, kijk maar naar het kapje in het midden van het stuur.

Sorry ,maar wat zie je hier aan?

Je ziet het meteen. Het stuurwiel is veel groter. En zoals Ree zegt: dat middenkapje is anders, namelijk: het kan niet los, omdat niet-Diravi stuurwielen een gewone stang hebben en niet met een moer los gaan van het stuurcommando (omdat ze dat niet hebben).

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 21 mei 2013 09:11 AM
  [ # 8309 ]

De rand van het middenkapje zit verder bij de spaak vandaan dan bij auto’s met Diravi.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 21 mei 2013 02:01 PM
  [ # 8310 ]
Profiel  
 
 
554 van de 862
« Eerste  < Vorige 552 553 554 555 556 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook