Tijdens de citromobile van 2013 heb ik voor mijn kleinzoon van bijna 2 jaar een zwarte modelauto Citroen cabrio voor € 4,- gekocht. Hij was er helemaal zot op. Hij noemde hem “citroen zon dat” (hij kan de “k” nog niet uitspreken). Deze auto was ook voor hem speciaal omdat ik een zwarte DSpecial heb. Hij vergelijkt deze modelauto dan ook met mijn eigen auto. Deze auto moest overal mee naar toe. Zo ook mee op vakantie naar Kreta afgelopen week. Nu heeft hij daar hoogstwaarschijnlijk deze auto ergens laten liggen. Zijn ouders konden hem in ieder geval niet meer vinden. Hij is nu ontzettend verdrietig dat hij deze auto niet meer heeft.
Nu is mijn vraag of iemand weet wie dit type auto op de Citromobile heeft verkocht, zodat ik er weer een nieuwe kan kopen. Ik zou mijn kleinzoon daar ontzettend blij mee maken.

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Weet je nog waar in de hal dat ongeveer was?
Anders kan je aan de hand van de plattegrond zoeken welke handelaren daar ongeveer stonden.
Het was ongeveer achterin in de hal en dan in het midden.
Ik heb geen plattegrond meer, dus kan ook niet zeggen wie het was.
Als ik naar de prijs kijk denk ik dat dit een Welly DS cabrio geweest is.
Afmetingen of schaal bv 1 op 43 of 1 op 24 kunnen ook helpen om het model te identificeren
Succes , Rene
Hallo Rene,
Dat is de auto die ik gekocht heb. Ik ga hem direct bestellen. Dan is mijn kleinzoon ook weer in zijn nopjes.
Bedankt.

Totaal aantal Berichten: 487
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Koop er meteen 2, scheelt tranen want dit gaat gegarandeerd nog een keer gebeuren!
Zo’n opa willen we allemaal!