Technique Digital
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 11 januari 2006 11:38 PM

Ben op zoek dus je Shocked kijkt wel eens je ogen uit en ergens anders wat minder. Nu zie je op de site van Technique Digital wel eens :photo mooie wagens staan. Zijn er mensen die een wagen van Technique Digital hebben gekocht? Ervaringen welkom.

Gr. Arno Wink

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 12 januari 2006 03:36 PM
  [ # 1 ]

Re: Technique Digital

Er is wel eens een discussie geweest over de hoge bedragen die gevraagd worden op de site van Wim Dorsman. Hij zit hier trouwens ook op het forum en kan ook al je vragen beantwoorden.
Kijk eens hier:   Uitleg van Wim lijkt me erg logisch: Hij zoekt mooie klassiekers in het buitenland, voert ze evt. in, keurt ze en verkoopt ze hier. Dat kost veel geld en de kosten zijn inzichtelijk (zie zijn site). Klanten weten van te voren wat ze betalen en blijkbaar hebben sommigen het ervoor over want hij verkoopt ze ook nog Wink
De mensen die er ooit onderdelen besteld hebben en hem gesproken hebben, waaronder ik, zijn wel positief over de service en de prijzen.

CXArnomaat schreef:

Ben op zoek dus je Shocked kijkt wel eens je ogen uit en ergens anders wat minder. Nu zie je op de site van Technique Digital wel eens :photo mooie wagens staan. Zijn er mensen die een wagen van Technique Digital hebben gekocht? Ervaringen welkom.

Gr. Arno Wink

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 12 januari 2006 06:40 PM
  [ # 2 ]

Re: Technique Digital

ernst23 schreef:

Er is wel eens een discussie geweest over de hoge bedragen die gevraagd worden op de site van Wim Dorsman. Hij zit hier trouwens ook op het forum en kan ook al je vragen beantwoorden.
Kijk eens hier:   Uitleg van Wim lijkt me erg logisch: Hij zoekt mooie klassiekers in het buitenland, voert ze evt. in, keurt ze en verkoopt ze hier. Dat kost veel geld en de kosten zijn inzichtelijk (zie zijn site). Klanten weten van te voren wat ze betalen en blijkbaar hebben sommigen het ervoor over want hij verkoopt ze ook nog Wink
De mensen die er ooit onderdelen besteld hebben en hem gesproken hebben, waaronder ik, zijn wel positief over de service en de prijzen.

Very Happy Ik heb de site al eens bezocht, waar hij een Citroën CX 2500 Prestige Turbo 2 te koop had staan. Nu Verkocht! Prijs: 24.500
1990, 1è eigenaar: ja en Kilométrage: 12.500 origineel.

Ik had er het er misschien voor over gehad, maar er zat zoveel speciale apparatuur in zoals Clarion navigatiesysteem, Panasonic tv/video/camerasysteem (ook met schermen in de achterhoofdsteunen), radarsysteem dat je dat ding nergens meer kon neerzetten.
Zonder dit alles was de prijs minder geweest, maar zeker de moeite waard voor een goede.

Ben Confused  helaas niet zo technisch, dus investeer liever in een goede start dan in het op lappen van…........ Het enige wat me tegen staat is dat volgens de site moet doorgeven wat je wilt en ervan uit moet gaan dat het goed is. Ik zie hem liever eerst. Maar ja, eerst effe overleggen wat we willen en gaan doen.

Vandaar hoopte ik op een paar spontane reacties die misschien helpen Wink  .

Gr. Arno

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 januari 2006 11:22 PM
  [ # 3 ]

je kan toch ook eventueel in nederland kijken genoeg keus lijk me zo kijk eens op doro.nl of delest.nl

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 13 januari 2006 12:28 AM
  [ # 4 ]

Die site van De Lest is ook ECHT smullen met mooie foto’s van allerlei klassiekers.

Maaruh, wat zoek je eigenlijk? Ik weet nog wel een paar mooie te staan in een goede staat. Een paar daarvan niet al te duur en staan al lang te koop. Doe een mooi bod en je maakt een goede kans:

 

 

Deze schijnt een hele mooie roestvrije te zijn, heb ik zelf ook al eens voor gebeld:
 


En natuurlijk niet te vergeten de turbo van Lucas, ook hier op het forum:
 

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 13 januari 2006 09:34 AM
  [ # 5 ]

Of Tres Beau, Van der Laan . . .

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
maartenbokslag
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004

- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Gepost: 15 januari 2006 12:55 AM
  [ # 6 ]

Wim Dorsman helpt je aan een goede auto waarvan je weet wat je eraan hebt. Ben ik van overtuigd, heel goed adres voor mensen met veel geld en weinig tijd.
Ikzelf zou liever een weekje naar Frankrijk gaan en voor de helft of een derde van de prijs een soortgelijke auto zoeken.
Overigens zie ik dat je Avatar van de AA garage komt. Daar ben ik ook wel eens geweest. Echt het allerslechtste adres dat Franrkijk te bieden heeft. Tenzij je van slechte auto’s (weilanden vol) voor veel te veel geld houdt. Ze lijken niet duur op de website, maar het is ook echt troep, zelfs als hij zegt dat het mooi is.

Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 15 januari 2006 01:17 PM
  [ # 7 ]

Wim Dorsman helpt je aan een goede auto waarvan je weet wat je eraan hebt. Ben ik van overtuigd, heel goed adres voor mensen met veel geld en weinig tijd.

Hoewel ik niet over een geldboom beschik, denk ik dat je al snel meer geld besteed als je niet zo bekend bent en toch iets goeds wil hebben. Ook het model speelt mee. Daarbij speelt ook mee de technische kennis waarover iemand beschikt om een en anders zelf te doen, danwel de kennissen heeft Laughing

Overigens zie ik dat je Avatar van de AA garage komt. Daar ben ik ook wel eens geweest

Daar ben ik nooit geweest. De atavar had ik van deze site dus maar even veranderd Wink

Van de 27.500 kilometer die ik maak, doe ik er 20.000 op de motor, hij komt er meer voor “erbij”. Een mooie Prestige of een Turbo2. Ben er Sad  nog niet uit.

Gr. Arno Wink

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 15 januari 2006 02:36 PM
  [ # 8 ]

Die dure exemplaren zullen best mooi en goed zijn, maar ook die auto’s gaan stuk. Ze hebben namelijk een hoge leeftijd. Sowieso is het belachelijk om voor een oude auto (maar nog geen klassieker) waarvan er ruim een miljoen geproduceerd meer dan 10.000 euro te vragen. Voor dat geld rijd je in een XM van enkele jaren oud en de eerste Peugeots 607 worden ook al voor tien mille aangeboden.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
maartenbokslag
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004

- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Gepost: 15 januari 2006 05:30 PM
  [ # 9 ]

Ik vind dat een slechte vergelijking. Ik weet niet hoe het voor jou is, maar ik zou voor geen goud in een moderne auto willen rijden. Ik heb een vrijwel perfecte CX, simpele 2 liter, die inderdaad nooit stuk gaat.
Ik heb die auto in France zelf gekocht.
Zeker weten dat die bij een handelaar als ID technisque ook 5-6000 euro had gekost.
Kortom: ik rij geen klassieke citroens voor het goedkoop of de betrouwbaarheid, ik rij erin voor de sfeer, het design en de geweldige uitstraling.

Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net

Profiel  
 
Gepost: 15 januari 2006 05:38 PM
  [ # 10 ]

De prijzen waarvoor hij ze verkoopt is idd niet niets, maar je krijgt waar voor je geld!
Zeker als je ziet wat werk erin gestoken wordt…
Vindt je het te duur, ga je op mp maar wat zoeken, heel simpel…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
wannabee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 15 januari 2006 06:27 PM
  [ # 11 ]
maartenbokslag schreef:

Ik vind dat een slechte vergelijking. Ik weet niet hoe het voor jou is, maar ik zou voor geen goud in een moderne auto willen rijden. Ik heb een vrijwel perfecte CX, simpele 2 liter, die inderdaad nooit stuk gaat.
Ik heb die auto in France zelf gekocht.
Zeker weten dat die bij een handelaar als ID technisque ook 5-6000 euro had gekost.
Kortom: ik rij geen klassieke citroens voor het goedkoop of de betrouwbaarheid, ik rij erin voor de sfeer, het design en de geweldige uitstraling.

Bedankt voor de wijze woorden! Ik ben het met je eens. Niet alles (gelukkig maar) is rationeel. Anders zou iedereen waarschijnlijk in een toyota corolla rond rijden. Wink
Wil ik ooit nog eens doen; een CX uit Frankrijk halen.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 16 januari 2006 09:24 PM
  [ # 12 ]
maartenbokslag schreef:

Ik vind dat een slechte vergelijking. Ik weet niet hoe het voor jou is, maar ik zou voor geen goud in een moderne auto willen rijden. Ik heb een vrijwel perfecte CX, simpele 2 liter, die inderdaad nooit stuk gaat.
Ik heb die auto in France zelf gekocht.
Zeker weten dat die bij een handelaar als ID technisque ook 5-6000 euro had gekost.
Kortom: ik rij geen klassieke citroens voor het goedkoop of de betrouwbaarheid, ik rij erin voor de sfeer, het design en de geweldige uitstraling.

Je haalt de woorden uit mijn mond.  Wink De een verzuipt / vergokt of weet niet wat, maar jij hebt wat!  Laughing

Twisted Evil  Nu geef ik de schuld aan mijn vader, want die begon in een CX Reflex te rijden Laughing
Gr. Arno Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook