













































Totaal aantal Berichten: 43461
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Knappe vent als je voor 4000 euro een ds kunt laten voorzien van deurbakken, ander laswerk en kunt laten spuiten… Het dubbele van die genoemde 4k lijkt me heel wat realistischer.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste












































Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Han had het over 6 plaatwerk delen.
Dus dan komt je ongeveer op een dikke 1000 per deur bij een DS?









Totaal aantal Berichten: 809
Geregistreerd: 08-05-2005
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Die auto heeft een maand geleden ook te koop gestaan op Marktplaats, voor veel minder geld. Ik wou toen al gaan kijken, had al een afspraak met de verkoper, maar deze garage fietste er net voorlangs…
Ik weet dus wel wie hem te koop had staan, twijfel even of die nog zit te wachten op vragen achteraf. Is iemand die vaker aanbod van ds-sen heeft, hij had geloof ik niet zelf in deze auto gereden. Ik zou zeggen, vraag bij de garage waar hij nu te koop staat of je zijn gegevens mag krijgen.
Wat ik heb gehoord over de telefoon is dat het een eerlijke auto is, type werkpaard om te zien. Geen duizenden euro’s laswerk. Zoals je kunt zien is de apk verlopen sinds ‘99, zolang staat hij al stil. Het zou niet veel werk zijn om hem rijdend en apk gekeurd te krijgen. De staat van de airco was onbekend, dit heb ik voor mezelf maar vertaald als niet werkend. Dit is wat ik heb gehoord, ik heb de auto dus niet zelf gezien.
Ik kan mezelf achteraf wel voor de kop slaan dat ik niet sneller ben wezen kijken…
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Vier portieren voorzien van nieuwe onderkanten kost dacht ik 650 euro per portier. Die moet dan strak worden gemaakt en gespoten. Reken maar dat zo’n portier je zo’n 800 a 850 euro gaat kosten, maal vier is 3400 euro. Twee knappe voorschermen, wat zal je dat kosten? 500 euro? Die in kleur laten spuiten, ook 300 euro voor de twee?
Ik kan me heel goed voorstellen dat een echt mooie en originele strakke en gave snoek 20 a 25k waard is en een concours exemplaar met weinig kms nog veel meer.
Het inlassen van de longerons is een klauw werk waar je U tegen zegt en dat weet ik uit ervaring, denk daar niet te licht over als je weer eens een mooie snoek ziet op Marktplaats.
Ik wil er nog wel een restaureren, maar dat moet een verdomd goede basis zijn. Ik heb liever een exemplaar met mechanische en technische problemen, is veel minder werk.














































Totaal aantal Berichten: 43461
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Han, GOED spuitwerk kost, incl GOED strakmaken van eerder gelaste delen, minimaal 300 - 500 euro. Per deel dus. Je bent dus alleen aan strakmaken en spuiten zeker 4000 tot 6000 euro kwijt als alles van buiten en van binnen gespoten moet worden en het er strak en netjes moet uitzien. Daar komt laswerk dus nog bij….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste