Auto Updates gehad.
rentes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 06-11-2007

Gepost: 12 juli 2013 08:59 PM

Hallo allemaal,

Gisteren is mijn auto (DS5 1.6 HDI business executive) bij de dealer geweest voor een aantal updates (terugroep acties)......

Ik heb het idee dat ik een andere auto teruggekregen heb, een enorm verschil.

1. De versnellinsbak is nu zijdezacht geworden. Schakelde “het ding” nog wel eens traag op bij optrekken en in mijn idee wat te laat door en daarnaast ontkoppelde deze ook nogal bruusk bij stoppen voor een stoplicht. Welnu dat is helemaal weg. Zijdezacht maar ook vlot versnellingen op- en neer.
2.Ik had wat problemen met bluetooth mbt verbinding of dat geluid wegviel bij het bellen… Nu geen enkel probleem meer bij het bellen.

Nu heb ik alleen nog een kraak zitten linksachter, maar daarvoor is een beugel in bestelling (ook terugroepactie).

Nou was ik al heel blij met de auto, maar deze updates zijn echt aanraders!

Dus mocht je auto bovenstaande probleempjes hebben…. neem even contact op met de dealer, hij wordt er een stuk beter van!

Profiel  
 
trikke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 01-08-2012

Gepost: 19 juli 2013 01:07 PM
  [ # 1 ]

De mijne (ds5 hybrid van 40.000 € !!)heeft een ander moederbord gekregen wegens defect, en DRIE terugacties bij mijn normaal onderhoud. En nu is de airco kapot Sad. En ik kan em pas binnen brengen de 6e augustus. Hij kraakt ook achteraan…. Ik heb de mijne 13 maanden en heb al ZES keer buiten mijn gewoon onderhoud in de garage gestaan…. Dat van de automatische versnellingsbak klopt, hij schakelt veel vlotter. Voor de rest; klotewagen,gekocht met het hart, maar mij al veel te veel geërgerd aan het ding.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook