DS5 en bestuurder voorstellen: auto afgeleverd :-)
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 27 juli 2013 04:38 PM

Hallo mede-Citroënisten,

Nieuwe auto en dus even voorstellen, al ben ik gelet op eerdere Citroëns geen nieuwe gebruiker op ‘t forum.

Ik ben zelfstandig ondernemer (heb een horeca-adviesbureau) en al een paar jaar ‘gek’ op auto’s met een fiscaal voordeel. Zo belandde ik eerst in een Seat Ibiza ST, maar uiteindelijk ergerde ik me teveel aan de 3-pitter, m’n DS3 (helemaal compleet met navi, leer, spoiler, e.d..) was een waardig opvolger.

Helaas moest ik verleden jaar wel een overstap maken, na een aantal auto-aanrijdingen is m’n nek verzwakt waardoor ik last heb als ik vooraan bij stoplichten sta, ik moet me dan in een vervelende bocht wringen. De C3 met Zenith voorruit was een logische keuze en heeft prettig gewerkt.

Maar het begon toch weer te kriebelen: juist vanwege mijn ervaringen met aanrijdingen wil ik eigenlijk niet meer in kleine auto’s rijden. ik weet het, hele volksstammen kunnen niet anders, maar gelukkig ben ik in de positie om te kiezen, daar heb ik hard genoeg voor gewerkt.

Ik heb nog even naar de Volvo V40 D2 gekeken want ook bij mij groeien de bomen niet tot in de hemel, maar uiteindelijk moest het juist vanwege m’n fysieke beperking een voiture worden met dakraam waarbij als je vooraan staat bij een hoog stoplicht je er ook voor kunt kiezen om via de bovenkant het stoplicht te bekijken.