3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Koplampen DS: H1 versus H4?
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 september 2013 11:04 AM
  [ # 31 ]

Ik weet natuurlijk niet hoe de regels precies in België zijn.
Maar normaal wordt een Citroën toch nooit afgekeurd over hoe snel de auto inzakt als de motor uit staat Confused
Als je interne lekkage heb, dan kan de auto met een nieuwe bol ook gewoon vrij vlot inzakken.

Profiel  
 
bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 15 september 2013 12:21 PM
  [ # 32 ]

Er moeten toch ook (recent) DSen worden goedgekeurd (door andere keurmeesters)?
In dat geval is het opsporen van die keurmeester en deze in contact brengen met die van jou om de juiste manier van keuren te verkrijgen.

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  
 
Gepost: 15 september 2013 12:29 PM
  [ # 33 ]

Wat staat er op de keuringskaart effectief als punt: “aanleiding tot herkeuring”?

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook