Electrische problemen C8
Kostenzer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 15 september 2013 11:36 AM

Mijn C8 geeft een storing aan de airbags. Welke is niet duidelijk.
Maar er gaat meer fout. De parkeersensor doet het niet meer. Piept bij inschakelen en dat was het dan. De koplampen en dashboardverlichting gaan soms zonder aanleiding aan. Als je de ramen wilt sluiten gaat die van links voor soms helemaal open. Die van rechts voor gaat soms iedere keer 5cm verder dicht. Bij het afsluiten van de auto gaan de ramen soms automatisch dicht, meestal niet.

Allemaal dingen die niet zijn zoals ze moeten maar voor een 13 jaar oude auto….

Is er iemand die samenhang tussen deze dingen ziet?

Zelf denk ik aan de boordcomputer.
Waar zit die eigenlijk?
Wat zou een andere kosten?

Profiel  
 
bigfoot
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 02-06-2012

- (Grand) C4 Picasso seduction
Gepost: 15 september 2013 06:42 PM
  [ # 1 ]

tijd voor vervangen van wagen

Je gaat heel veel geld uitgeven om de bc te vervangen .

en dan is het iets anders dat begint enz, enz

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 16 september 2013 12:56 AM
  [ # 2 ]

Auto vervangen?
Vind ik wat gek.
Heb zelf ook een paar van die problemen op mijn C8, lampen gaan altijd mee aan maar na een tijdje vanzelf uit (in 0 stand), verstralers en mistlampen blijven niet aan staan.
Ook het raam toe ding, raam gaat toe maar op het laatst opent hij terug en volledig, alleen links.
Verder heb ik probleem met de kachelventilator welke niet reageerd.
Zowel raam als die ventilator hebben dat probleem enkel als ik de lichten heb aan staan, zet ik de lichten op stand 0 gaan beide terug.

Er zit niets niet origineel op mijn auto.

Ik zie drie dingen, ofwel com 2000 (stuurblok), Batterij is leeg geweest (Bsi reset) ofwel is de auto gestart of heeft hij starthulp gegeven aan een andere auto (Bsi)

Ben er nog niet mee bezig geweest, in de week zit ik vaak in Hamburg met een firmasleur. (ook volgende week)

Maar ga mijn ramen wat vaker in de gaten houden want vertrouw er wat makkelijk op dat ze sluiten bij het vergrendelen.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook