vacuum meter DS 3
Wimpje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 05-11-2013

- DS 3 VTi 120 automaat
Gepost: 13 november 2013 09:48 PM

Hallo forum leden,
Ik heb recent een vacuum meter ingebouwd in mijn DS 3.Navraag bij mijn dealer en die vertelde me dat het T-stuk van de slang vanaf de vacuum meter aangebracht moest worden tussen de vacuum slang die van de motor komt en voor het ventiel.Deze zwarte vacuum slang gaat verder naar de rembekrachtiger. Helaas de vacuum meter geeft dan 1 maal signaal en dan is het over. rem ik weer dan doet hij het weer 1 maal.

wie heeft voor mij het goede antwoord ?? Welke vacuum slang o.i.d. is hier voor geschikt.

DS 3 gegevens. VTI 120 Automaat Bouwjaaar 2013.

Een wachtende Wimpje, met een in rust stand Sad  vacuum meter.

Profiel  
 
Wimpje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 05-11-2013

- DS 3 VTi 120 automaat
Gepost: 15 november 2013 09:00 PM
  [ # 1 ]

Hallo forum leden,
ik heb recent een vacuum meter ingebouwd in mijn DS3. Navraag bij mijn dealer die vertelde me het T-stuk van de slang van de vacuum meter aangebracht moet worden tussen de vacuum slang die van de motor komt en voor het ventiel. Ik bedoel de zwarte slang die naast de accu zit. Helaas 1 x signaal op de vacuum meter, en dan is het over. Tenzij ik rem dan doet hij het weer 1 maal.

Ik heb deze reply opnieuw toegevoegd, ben nieuw op het forum misschien iets niet goed gegaan met de 1e keer op het forum plaatsen.

Hopende dat iemand mij advies kan geven,

met vriendelijke groet,
Wimpje

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook