Nieuw: de DS3 Fab.
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 19 december 2013 11:06 PM

Citroën gaat de samenwerking aan met de bekende Nederlandse ontwerpster Fabienne Chapot en introduceert de DS3 Fab. ‘When fashion drives you’ is het thema van de introductiecampagne van deze modieuze Citroën DS3. Citroën koos voor een samenwerking met het Nederlandse merk Fab., omdat de DS3, die mede is vormgegeven door mode-ontwerpers, zich prima leent voor een gepersonaliseerde ‘touch’.

De introductie van de DS-lijn door Citroën in 2010 was een schot in de roos: een lijn van luxe producten die mede zijn inspiratie vindt in de mode. De populaire DS3 is daarnaast geheel aan te passen aan de wensen van de berijder. Interieur en exterieur, bekleding, kleuren, stickerthema’s; al deze features maken de DS3 uniek.

In Nederland is de hippe Citroën DS3 zeer succesvol, mede vanwege het feit dat DS3 met diverse motoren in de 14%-bijtellingscategorie viel. Ook in 2014 zal de DS3 met e-HDi 90 motor met 14% bijtelling beschikbaar zijn.

Bijzonder is dat er voor Nederland nu een gelimiteerde oplage komt van de DS3, helemaal toegesneden op vrouwen. De DS3 Fab. is daarmee de auto met accessoires die een vrouw ècht wil hebben! De DS3 Fab. is voorzien van een ‘VTi 82’-motor en heeft als basis het uitgebreide uitrustingsniveau So Chic, naast de speciale Fab.-accessoires. Bijzonder aan de DS3 Fab. is de tweekleurige lak, waarbij verschillende kleurstellingen mogelijk zijn. De DS3 Fab. is ook voorzien van het Pack Confort met o.a. navigatie, parkeersensoren en airconditioning. Kenmerkend zijn de Fab.-motieven op het dak en buitenspiegels in de vorm van sterren en harten. De harten en sterren komen ook terug op het ‘embossed’ leder in het interieur. Het logo van Fab. op de zijkant van de DS3 maakt het helemaal af. De vanafprijs van de Citroën DS3 Fab. bedraagt €20.890 incl. BTW/BPM.


Fab. en Citroën DS3: een bijzondere combinatie

De 32-jarige oprichtster Fabienne Chapot ging haar droom achterna door simpelweg producten te maken waar ze zelf van houdt. Ze haalt voldoening uit het ontwerpen van modieuze items die functioneel en eerlijk zijn. Tot op het laatste stiksel accepteert ze niets minder dan een uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs. Fab.-designs komen recht uit het hart. Net als hun designer, zijn de tassen en clutches van Fab. vrouwelijk, kleurrijk en no nonsense.

Het Amsterdamse merk Fab. is gek op alles wat je maar van leer kunt maken. De huidige collectie bestaat uit tassen, portemonnees, clutches, schoenen, telefoonhoesjes, zonnebrillen en een parfum. De praktische en coole luiertas is zeer geliefd bij jonge moeders en is direct een van de populairste items in de collectie geworden.
 
Bij aanschaf van een Citroën DS3 Fab. kan de nieuwe eigenaresse ook een bijzonder cadeau tegemoetzien dat bij de auto hoort: de Fabulous Road Trip Collection. Deze bestaat onder andere uit:
- Een Fab.-clutch op maat gemaakt voor het dashboardkastje
- Fab.-ballerina’s, zodat de dame niet op haar hakken hoeft auto te rijden
- Een Fab.-zonnebril met bijpassend hoesje dat precies in de middenarmsteun past
- Het heerlijke parfum Fabelle
- Een Fab.-sleutelhanger voor de autosleutel

Als dat geen fashionable drive wordt?! Kijk op citroen.nl/ds3fab voor meer informatie.

bron: persbericht Citroën Nederland

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 20 december 2013 12:19 AM
  [ # 1 ]

Nooit van dat mens gehoord. Alsof vrouwen hier echt op zitten te wachten.

Profiel  
 
Basfeijen
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 601
Geregistreerd: 16-03-2011

Gepost: 20 december 2013 02:29 AM
  [ # 2 ]

hier zit heel Nederland op te wachten stupid

doei

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 20 december 2013 06:06 PM
  [ # 3 ]

Ach - echte bollen-Citroenisten zaten natuurlijk ook niet te wachten op een rij-ijzer als de DS3. Toch een schot in de roos. Als dit nieuwe klanten aan het merk bindt, prima actie, toch?

Profiel  
 
2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122
Geregistreerd: 29-05-2013

- AX Spot 1.1
Gepost: 20 december 2013 06:29 PM
  [ # 4 ]

Hebben we eigenlijk wel actieve vrouwen op dit forum?????


Peter love

Profiel  
 
dundieje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 18-03-2012

- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Gepost: 20 december 2013 07:59 PM
  [ # 5 ]

Zover ik weet alleen schanulleke.

Profiel  
 
2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122
Geregistreerd: 29-05-2013

- AX Spot 1.1
Gepost: 20 december 2013 08:49 PM
  [ # 6 ]

mmmmmmmmmmmmmmm…........wat moet ik daarop zeggen…..........auto’s blijven dus een mannending….........misschien maar goed ook….............

Peter toilet

Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 21 december 2013 12:05 PM
  [ # 7 ]

Fabienne Chapot klinkt nu niet direct als een Nederlandse nono , wij Belgen denken aan andere namen als we fantaseren over Nederlandse schoonheden Laughing .

Profiel  
 
jev
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 18-08-2010

Gepost: 21 december 2013 02:49 PM
  [ # 8 ]
RensKorevaar schreef:

- Een Fab.-clutch op maat gemaakt voor het dashboardkastje

Ik snapte er al helemaal niks van. Een “clutch”? In een dashboardkastje? Is dat een koppeling die vanzelf koppelt of zo? Maar nee, het schijnt een soort tasje te zijn…

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 21 december 2013 02:55 PM
  [ # 9 ]

Tja, deze DS3 schijnt voor een marktsegment bedoeld te zijn dat een heel eigen jargon bezigt…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 338
Geregistreerd: 06-06-2012

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 23 december 2013 07:31 PM
  [ # 10 ]

ik probeer om een actief bezige vrouw te zijn op t forum…... helaas heb ik ff door een flinke operatie in t vooruitzicht ook wat andere dingen om handen. en komt die fab er met een automaat hou ik me over een maand of wat als ik weer lopen kan zeker aanbevolen christmas

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  
 
2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122
Geregistreerd: 29-05-2013

- AX Spot 1.1
Gepost: 23 december 2013 10:58 PM
  [ # 11 ]

Van harte beterschap gewenst….............eindelijk eens een dame op het forum….......ik begon al aan van alles te twijfelen….....het is gelukkig niet alleen een mannending….....fijne feestdagen gewenst…..

Peter X-mas

Profiel  
 
schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 338
Geregistreerd: 06-06-2012

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 24 december 2013 09:53 AM
  [ # 12 ]

van het zelfde voor iedereen natuurlijk hele fijne feestdagen gewenst.

en denk dat ik idd wel 1 van de weinige vrouwen ben waar ipv bloed diesel door de aderen stroomt tongue wink


alweer druk aan het plannen voor Citromobile 2014 en wat we met de DS3 club dit jaar kunnen.

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  
 
2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122
Geregistreerd: 29-05-2013

- AX Spot 1.1
Gepost: 24 december 2013 03:44 PM
  [ # 13 ]

Helemaal geweldig…... X-mas

Profiel  
 
schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 338
Geregistreerd: 06-06-2012

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 24 december 2013 03:53 PM
  [ # 14 ]

jazeker….. moet alleen een rood/rood aanleveren voor Citromobile en die zijn vrij moeilijk te verkrijgen…. dus als iemand zich geroepen voelt die er met 1 rijd en die hem 2,5 dag kan missen

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  
 
2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122
Geregistreerd: 29-05-2013

- AX Spot 1.1
Gepost: 24 december 2013 04:40 PM
  [ # 15 ]

Ik heb eerlijk gezegd nog niet in de DS3 gereden, wel even in de DS4 maar die vond ik een beperkte hoofdruimte hebben…............Ga denk ik toch meer eens ff een stukje toeren in een DS3…..vind ik wel een mooie auto….....maar het rij comfort van de XM zal ik er niet in vinden….....


fijne dagen iedereen

Peter X-mas

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook