2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Ratelend geluid als auto vrij staat.
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 23 februari 2014 03:23 AM
  [ # 16 ]

In welke mate zou een dealer hier coulance voor kunnen/moeten geven? Een gare koppeling of druklager is toch iets dat echt helemaal met de rijstijl te maken heeft?  Met een beetje verkeerde wil is bijv. de koppeling van een nieuwe auto binnen 100 km aan het einde te krijgen. Toch? Is dit ook niet het geval bij een druklager?

Profiel  
 
Ludolf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 17-02-2014

Gepost: 23 februari 2014 03:44 AM
  [ # 17 ]

Binnen 100 km aan gort? nou dan moet je wel heel erg idioot doen is het niet? Ben vandaag langs de dealer geweest en blijkt dat er voor dit soort gevallen wel een coulance regeling bestaat, maar wat kosten betreft wel een deel voor de eigenaar komt te staan. Maandag A.S. Hoor ik meer over de afhandeling in deze zaak.

Ben blij met het advies van Waterman om toch met de dealer te overleggen. Of het daadwerkelijk wat helpt zal maandag a.s. blijken.

C3 1.6 eHDI 2011

Profiel  
 
Ludolf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 17-02-2014

Gepost: 26 maart 2014 10:14 PM
  [ # 18 ]

Nou, er is enige tijd overheen gegaan, maar ik heb bericht gehad van de dealer. Coulance zal niet door de importeur worden toegepast in dit geval aangezien dit onder slijtage valt. Wel heeft de dealer aangeboden iets met de uren te kunnen doen aangezien er voor dit soort reparaties vaste bedragen staan en het vaak zo is dat de werkuren minder zijn dan er voor deze reparatie staat.

Netjes dat de dealer mij heeft willen helpen ondanks dat ik de auto elders heb gekocht.

C3 1.6 eHDI 2011

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook