2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Wie kent deze garage?
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 03 februari 2006 09:17 PM
  [ # 16 ]
ZX1.4i schreef:
Serge schreef:
ZX1.4i schreef:

Ze hebben alle voordelen van een dealer, zonder de nadelen.

Ik zou hun prijzen toch niet als ‘voordeel’ willen bestempelen.

Bij de dealer zijn occasions niet veel goedkoper, maar dat zijn dan ook auto’s waar over het algemeen weinig mis mee is.
Met voordeel bedoel ik eigenlijk dat ze alle spullen hebben die de dealer ook heeft, zelfs de fabrieksgarantie blijft behouden als je een nieuwe Citroen hier laat onderhouden.

Het nadeel dat ze niet hebben, is dat ze niet onder druk staan van Citroen-Nederland, ze kunnen ook een nieuwe Citroen leveren, maar ze zijn niet verplicht om zoveel auto’s per jaar te verkopen.

de fabrieksgarantie blijft ook behouden als je hem bij een bovag garage laat onderhouden Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 03 februari 2006 10:59 PM
  [ # 17 ]
citroenc2 schreef:

de fabrieksgarantie blijft ook behouden als je hem bij een bovag garage laat onderhouden Wink

Ok, ik dacht dat de garantie alleen geldig bleef bij onderhoud door de dealer.
Aan de andere kant, de Kwik-Flut is ook een Bovag-Garage, maar daar zou ik toch met een grote boog omheen rijden met een nieuwe C5 Wink

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook