5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Chronische onbalans
henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 12-04-2008

Gepost: 07 juli 2014 08:43 AM
  [ # 61 ]

Misschien laten SPINNEN dat is uitbalanceren op de auto met de assen en bak zo weet je meteen of het de assen zijn ..remschijf ..of wiel en weer wat duidelijker waar je zoeken moet

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  
 
Tommos89
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 11-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Gepost: 23 juli 2014 12:53 AM
  [ # 62 ]

Ga van de week de velgen er weer eens af gooien. Er komen dan andere wielen op die andere auto’s geen problemen geven. Is het dan over, zal het dus zeker aan de lichtmetalen velgen liggen. Lad dat deze er nogal om bekend staan krom te trekken. Is in het verleden kennelijk een garantiekwestie geweest alleen heb ik daar nu niks meer aan.

Van de week nog naar een monteur gebracht die vrijblijvend naar de auto wilde kijken; hield wel van een uitdaging zei die.. Het resultaat na een week in de garage staan hoef ik uiteraard niet meer te vermelden, dat lijkt me duidelijk! Desondanks, No cure No pay!

Profiel  
 
henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 12-04-2008

Gepost: 23 juli 2014 08:29 AM
  [ # 63 ]

Ik vind het vreemd zeg maar raar dat als het aan de lichtmetalen velgen ligt en er een omwissel garantie is geweesr dat nu niet meer geld ..het is een ondeugenlijk product en zolang deze op de wereld is gewoon vervangen onder garantie moeten kunnen
En niet van een paar maanden de tijd en dan klaar zijn we van af ..
Ik vind dat het omgewisseld moet kunnen worden onder garantie ..de velg is niet goed en bekend probleem .als het de velg is natuurlijk. .
Ik hoop medewerking van citroen voor je ..maar dat zal wel niet..

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  
 
Tommos89
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 11-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Gepost: 23 juli 2014 11:34 AM
  [ # 64 ]

Geloof me Henk, ik ben het helemaal met je eens! Ik ga, indien het aan de velgen ligt, dan ook zeker contact opnemen met Citroën Nederland. Wat hier dan evt uitkomt laat ik je ook zeker nog weten!😉

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook