2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
de wanhoop nabij
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 05 september 2014 01:12 AM
  [ # 16 ]

En de kabels zijn soepel….

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3189
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 05 september 2014 11:11 AM
  [ # 17 ]
citroofreak schreef:

M’n Visa 14 trs loopt op 3 poten. Compressie is goed op 4 cilinders. Bougies vervangen. Ontstekingsmodule vervangen. Ontstekingshuis en verdelerkap vervangen.  Bobine vervangen. Bougiekabels zijn goed. Slaan niet door. .

Ik zou toch zeker beginnen met een setje andere bougiekabels en de rotor te vervangen.

Verder zou ik nog een keer nieuwe bougies durven proberen .

Klepspeling kan slecht lopen veroorzaken , maar niet af en toe !

Makelijkste zou zijn dat je alles één op één kan wisselen met een identieke auto .

Succes , Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 05 september 2014 11:49 AM
  [ # 18 ]

Thanks. Ik ga straks een setje kabels ophalen. De rotor zit toch in het ontstekinghuis? Waar ook de vacuumvervroeging in zit? Die heb ik al vervangen en dat bood geen solaas.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook