Foto’s op Citroën-Forum.nl zelf hosten
Griemer
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 282
Geregistreerd: 27-12-2009

Gepost: 31 augustus 2014 12:57 PM

Ik ben erg veel aan het lezen of dit forum de laatste weken, en het valt mij op dat toegevoegde foto’s en plaatjes regelmatig verdwenen zijn. Plaatjes waar in de tekst naar verwezen wordt en die vaak onmisbaar zijn in het verhaal. Oorzaak is het feit dat je op de forum alleen plaatjes toe kunt voegen door een link naar dat plaatje op te geven.  Het plaatje komt dus niet op de server van het forum te staan, maar ergens anders op internet.  Je ziet vaak dat men het bewuste plaatje op Flickr of Mijnalbum zetten. Het grote nadeel hiervan is dat accounts op deze sites na verloop van tijd opgeheven kunnen worden, waardoor het plaatje verdwijnt.

Behalve dat het voor de meeste mensen handiger is om het bewuste plaatje gewoon naar de server te uploaden,  net als je bij Marktplaats doet,  los je zo ook het probleem met verdwenen plaatjes op.
Willen de beheerders hier eens over nadenken?

Profiel  
 
nltecoko
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 10-12-2006

- Xsara Break 1.6 16V
- C5 2.0 HDiF Break Exclusive
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 Break bv5
Gepost: 13 september 2014 11:05 AM
  [ # 1 ]

Ik ondersteun het bericht / verzoek van Griemer volledig, en zou het een enorm waardevolle toevoeging vinden als afbeeldingen blijvend konden worden.

‘67 DS21bvh: “de nieuwe”
‘74 DS23 break, 5bak: poetsmobiel
‘05 C5 break: daghap / ‘02 Xsara 1.6 Break; voor de kids
ex ‘06 C5 2.0 HDIf exclusive break
ex ‘70 DS21ie, bvh, pallas: winterbak / rallywrak
ex ‘97 Xantia 1.9TD Break: total loss / ex ‘98 XM tct ambiance: stille zweef /
ex ‘72 DS23bvh: helaas total loss / ex ‘68 DS21bvh: sloper, ex-winterwrak / ‘00 Xantia 2.0HDi break/ ex ‘00 Xsara 1.6 Coupé

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook