Glas Isar Kombi ?
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 17-01-2014
- BX 19 TZD AUTOMATIC
Zijn de zijruiten orgineel ?
Totaal aantal Berichten: 7534
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Het lijkt inderdaad de Isar te zijn. En dit zijn niet de zijruiten die normaal in de Kombi zitten, wellicht een bestelwagen uitvoering met ramen.
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 17-01-2014
- BX 19 TZD AUTOMATIC
Ja die, kon geen foto plaatsen.
We wachten op Nico voor de bevestiging.
To err is human, not to err is divine.
Het is inderdaad de Glas Isar Kombi K600/700
Citroensmgz, voor u de volgende.
Groet, Nico
Cord 810 of 812?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Dat zou te gemakkelijk zijn.
To err is human, not to err is divine.
ik miste het sleutelgat ook ja
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 7534
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Link met de Auburn Speedster - dan is Cord een logische stap. Hm. Lijkt me te klein voor een Duesenberg
Hupmobile Skylark 1941
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 7534
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Hm, het verschil zit inderdaad dus in het sleutelgat
Inderdaad: Hupmobile kocht de mallen van de Cord 810, maakte er een achterwielaandrijver van en een nieuwe auto was geboren, is er zelf een Graham Paige variant van, de Hollywood, omdat Hupmobile het geld niet had om de productielijn om te bouwen en Graham Paige een grote auto wilde en dus mee betaalde.
DSuper1970, aan jou de volgende.
To err is human, not to err is divine.
Ik las ergens dat het model oorspronkelijk als een baby Duesenberg ontworpen was maar uiteindelijk dus Cord werd.
Hier een nieuwe
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!