3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
c35 (onderdelen of voertuig) advertenties gespot
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 13 november 2014 04:56 PM
  [ # 31 ]

Grappig, zo ben ik eigenlijk bij mijn bus uitgekomen.

Ik wilde een HY (zilvergrijs) omdat die zo’n heerlijk authentieke bij mij passende citroën uitstraling hebben (ik ben ooit begonnen met een “250”). En ook toen al maakte ik eerst een studie van wat ik wou voor dat ik een wagen kocht, o.a. bij citrofieltje een repro werkplaatshandboek gekocht. Omdat ik ook niet zo van de trommelremmen was (is een beetje een vooroordeel) zocht ik naar alternatieven en kwam zo bij een lokale dealer neuzen in werkplaatshandboeken op zoek naar een passende en gangbare upgrade voor HY remmen. Daar bleek dat de C35 geen Fiat met een armoedig stukje badge engineering was, maar een ECHTE citroën, met LHM systeem, eigen motoren en versnellingsbakken, vanuit het platform van de HY doorontwikkelde bodemgroep met modernere versie van “het paard” en van de befaamde torsievering van de HY… Toen hoefde ik geen HY meer, die upgrade bestond allang en heette C35!!!

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 13 november 2014 05:10 PM
  [ # 32 ]

Ik ontdekte dat ik in een HY niet achter het stuur paste en dat een bed in lengterichting eigenlijk geen optie is in een kort model. Hoe leuk ook, toen was ik wel weer klaar met de HY. Dus moest het groter en moderner, maar geen C25/J5/Ducato, want in de tijd dat ik daarin rondtoerde vond ik dat geen lekkere auto’s. Toen ik op Martkplaats een nog niet verroeste C35 aantrof, was ik er snel uit. En wat je zegt, net genoeg Citroen-gekte om met de techniek helemaal tevreden te zijn.
gooi

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 17 november 2014 10:53 AM
  [ # 33 ]

zeg sleutelvrienden, hebben jullie nog belang bij remblokken, nw uitlaatdelen, achterwiel ophanging met torsie, remklauwen ed? hoeft niet duur maar voor de liefhebber misschien leuk als reserve onderdelen.
anders gaat het toch helaas met de oud ijzerboer begin volgend jaar ben ik bang.
gaat om c35 delen voor de duidelijkheid

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 20 november 2014 02:31 PM
  [ # 34 ]

Zou jammer zijn als goede onderdelen alsnog naar de ijzerhandel gaan. Maar helaas heb ik niet veel ruimte om zaken als een achterwielophanging op te slaan. Advertentietje hier op het forum? Zien in elk geval nog wat meer mensen dit voorbijkomen. Ik ben in elk geval wel geïnteresseerd, je heb een pb.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook