Flitspalen in Duitsland
LonBon
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 22-12-2014

Gepost: 22 januari 2015 08:28 PM

heb onlangs de flitspalen voor 15 landen geïnstalleerd voor mijn c4-cactus…...
Maar omdat wij tegen Duitsland wonen zou ik graag de flitspalen voor Duitsland willen hebben….. Wie weet raad?

love

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 januari 2015 10:22 PM
  [ # 1 ]

In Duitsland is dat niet toegestaan, dus die ga je niet vinden. Een Coyote mag je er ook niet gebruiken. De oplossing: je altijd en overal aan de toegestane maximumsnelheid houden.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Basfeijen
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 601
Geregistreerd: 16-03-2011

Gepost: 22 januari 2015 10:41 PM
  [ # 2 ]

Das ook raar, als ik de officiele tomtom flitspalen op mijn apparaat zet dan staan er ook flitsers in Duitsland op..
Kan ik maar beter verwijderen dan denk ik

doei

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 januari 2015 10:48 PM
  [ # 3 ]

Zo staat het in de wet (Paragraf 23, Absatz 1b, der Straßenverkehrsordnung): “Wer ein Fahrzeug führt, darf ein technisches Gerät nicht betreiben oder betriebsbereit mitführen, das dafür bestimmt ist, Verkehrsüberwachungsmaßnahmen anzuzeigen oder zu stören.”
Als je meer wilt lezen: klik!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
LonBon
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 22-12-2014

Gepost: 23 januari 2015 12:36 AM
  [ # 4 ]

Wist niet dat het verboden is in Duitsland….. Maar van de ene kant….. Waarom Tom Tom wel en mijn cactus niet.
Blijf open voor reacties!
Bedankt RensKorevaar en Basfeijen!

love

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 23 januari 2015 12:49 AM
  [ # 5 ]

Nu zet ik even een andere pet op: police. Op Citroën-Forum.nl ondersteunen wij geen illegale praktijken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook