3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
ZX 1.9D TN-SN-67
RobinD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 29-07-2011

- ZX 1.9d
Gepost: 13 november 2014 10:45 AM
  [ # 31 ]

Er schijnt ergens op dit forum ook een howto te staan met hoe je het lager van de achteras zelf vervangen “kan”
Heb het er gistermiddag met mijn zwager over gehad ( die heeft een garage in Joure ) en die zei ook dat het een hele opgave is, waar hij zijn monteurs niet heel graag mee opzadelt Smile

Profiel  
 
RobinD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 29-07-2011

- ZX 1.9d
Gepost: 27 februari 2015 10:19 AM
  [ # 32 ]

Nuf said Smile

Geen wolkje aan de lucht.

Verder nog een kleine update van de auto. Vrienden van mij hebben 4 weken terug een auto ongeluk gehad, waardoor hun Scenic in de puin ligt. De verzekeraars zijn er natuurlijk nog mee bezig en dat duurt maar en dat duurt maar.

Gezien ik de ZX in de stalling had staan konden hun die wel voor de time being gebruiken. Omdat het wel even kan gaan duren voordat de verzekeraars hebben uitgevochten wie er schuldig is, hebben ze de ZX op hun naam gezet. Scheelt een hoop ellende met verzekering en wegenbelasting.

Mocht je dus een kenteken check gaan doen dan zie je dat de auto onlangs van “baasje” is gewisseld, maar hij is nog steeds van mij hoor Smile

Edit:

We dachten toch echt dat de achteras van de ZX niet goed was. Wat blijkt, is het zgn. Silent Block stuk. Deze zorgt voor het geklapper achter. Geen APK afkeur, wel irritant.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook