2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
trilling in bocht
Juriaan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 323
Geregistreerd: 08-06-2006

Gepost: 01 mei 2015 12:13 PM
  [ # 16 ]

haha; het andere uiterste; bij mij wilde hij niet los; uiteindelijk met losse bak naar garage gegaan; die hebben hem er toch met enig geweld er uit moeten krijgen; ze erg toch uiteindelijk dat er een stuk van het eind van de as was afgebroken!

Tsja; niet alles gaat op een zelfde manier he

DS & Xantia break excl lpg 2.0

Profiel  
 
Juriaan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 323
Geregistreerd: 08-06-2006

Gepost: 02 mei 2015 01:55 PM
  [ # 17 ]

ik zit te denken; is het niet logisch dat als het probleem zit in de tripoide(en/of huis) dat ik het probleem ook in een bocht naar de andere kant zou moeten hebben?
Het is toch zo dat als ik een bocht de andere kant heen neem de tripoide op een zelfde plek in het huis zit?(in beide gevallen wordt de as naar buiten geschoven)

In een bocht naar de andere kant heb ik dus geen probleem.
Het is dus met gas geven in een bocht, zonder gas geven vrijwel niets. Of wordt wellicht in een bocht naar rechts de rechter-as bij trekkracht(gas geven) minder belast/aangestuurd?

Zie het niet direct zitten om een as te vervangen als het daar hoogstwaarschijnlijk toch niet zit; vandaar…

DS & Xantia break excl lpg 2.0

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 02 mei 2015 02:15 PM
  [ # 18 ]

ik denk wel dat het daar zit, maar natuurlijk moeilijk te beoordelen zo.

als het huis versleten is voel je heel duidelijk sporen met je vingers erin.
je hoeft dus niet onnodig een as te wisselen.
wel even kijken dat de kogels op dezelfde plek en positie komen als het wel goed blijkt te zijn.
kijk ook direct even naar het tussenlager.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook