2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Lasapparaat info gevraagd
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 11 mei 2015 02:27 PM
  [ # 16 ]
Profiel  
 
IDealist
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2088
Geregistreerd: 31-08-2011

Gepost: 11 mei 2015 11:10 PM
  [ # 17 ]

Idem, perfecte machine voor ons type klussen.

Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74 en cours de refection, Mehari ‘77

Copain Stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Profiel  
 
Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2955
Geregistreerd: 29-04-2006

Gepost: 11 mei 2015 11:20 PM
  [ # 18 ]

Ook mijn Cebora gaat al veel jaren mee en ben er nog steeds erg tevreden mee.
Sinds ruim een jaar uitbreiding met een TIG.
MIG voor het grove werk, TIG is ideaal voor het fijne werk.
Tegenwoordig zijn er ook combi MIG/Tig apparaten. Geen idee of dat handig is.

Overigens veel geleerd van het lasforum, is ook veel info over verschillende lasapparaten.

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  
 
gjvdh
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 809
Geregistreerd: 12-05-2006

- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Gepost: 13 mei 2015 02:41 PM
  [ # 19 ]

Ik heb ook sinds kort een tig apparaat. Beide zijn van Kemppi, wereldklasse dat merk. Tig machine via marktplaats gekocht, mig nieuw. Ik ben nig aan het oefenen met tig, dat is verslavend!

Edit: tig is gemakkelijker te bewerken dat mig, mig wordt namelijk harder doordat het snel afkoelt.

Profiel  
 
camemBert
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1525
Geregistreerd: 26-06-2006

- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Gepost: 26 mei 2015 02:28 PM
  [ # 20 ]

ik heb ook een Cebora 160 van Rustbuster. Prima apparaat!

Du pain, du vin et… Citroën!

Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 26 mei 2015 05:14 PM
  [ # 21 ]

iemand wel eens CuSi-draad in de cebora gebruikt?

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook