2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
CX 2000 uit 1982 gekocht welke incontinent blijkt te zijn, iemand idee?
Jensen383
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 22-09-2007

Gepost: 19 september 2015 01:07 PM
  [ # 16 ]

Goedemiddag,

Het zwarte was geen gat maar enkel vuil. dit is verwijderd en ziet er weer als nieuw uit.
De olielekkage werd veroorzaakt door een lekke LHM fles in de kofferbak. Vandaar dat de olie op de moer lag.
Inmiddels is alles weer opgeruimd en netjes gemaakt.
Technisch is de auto helemaal nagekeken en zijn er een hoop dingen vervangen. Auto rijd nu weer als nieuw.
Echter heb ik een andere auto op het oog dus heb ik mijn cx weer op marktplaats gezet. Heb er een hoop geld in geïnvesteerd en hoop daar nog €1000 van terug te zien.
Voor wie op zoek is naar een mooie/goede cx voor heel weinig geld is dit een buitenkans aangezien er ook veel onderdelen bijzitten
Wil iedereen bedanken voor zijn hulp en misschien zien we elkaar hier later terug aangezien dit toch al mijn 3de CX was en ik dus ook met het cx-virus besmet ben Wink
Mvg Tom

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 19 september 2015 02:00 PM
  [ # 17 ]

Succes met de verkoop! Je openingspost was op 1 september, en 20 dagen later mag ‘ie blijkbaar al weer weg..
CX-en zijn over het algemeen geen auto’s die snel van eigenaar wisselen gezien de markt.
Zo is er hier iemand op het forum die ‘ook besmet is met het cx-virus’ en al langer leurt met z’n CX dan dat ‘ie hem had.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 19 september 2015 02:06 PM
  [ # 18 ]
Jensen383 schreef:

De olielekkage werd veroorzaakt door een lekke LHM fles in de kofferbak. Vandaar dat de olie op de moer lag.

cool smirk

Nou voel ik me goed

Profiel  
 
Jensen383
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 22-09-2007

Gepost: 21 september 2015 11:52 AM
  [ # 19 ]

het is idd erg snel dat ik de auto weer in de verkoop zet. Dit was ook niet gepland maar helaas is de ruimte op mijn oprit en garage beperkt en kan ik niet alles bewaren.
Een auto die ik al enige tijd op het oog had kan ik overnemen en dan moet je een keuze maken vandaar dat de CX weg mag.
Overigens heeft een verkoop volgens mij voornamelijk te maken met de prijs, voor een juiste prijs kun je alles verkopen en ik denk dat ik niet te duur ben.
Wanneer we onze roze bril als liefhebber afzetten en objectief naar een cx kijken dan is het gewoon een grote oude auto en die zijn momenteel alles behalve gewild.
Gelukkig is 1000euro een bedrag wat te overzien is..
Met vriendelijke groet,
Tom

Profiel  
 
maartens
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1039
Geregistreerd: 03-11-2006

- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Gepost: 21 september 2015 12:14 PM
  [ # 20 ]

en die zijn momenteel alles behalve gewild.

Auw, dat doen pijn. Maar je hebt wel gelijk. Overigens schijnen DSsen het nog wel goed te doen, althans als ik naar de vraagprijzen kijk.

mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 21 september 2015 01:58 PM
  [ # 21 ]

Inderdaad, helaas de waarheid. DS-en en eendjes raak je wel kwijt, maar met een GS of CX kan je best lang blijven zitten als de staat van het exemplaar of de prijs niet marktconform is (en dan heb ik niet over wat de auto werkelijk waard zou zijn).
1000 euro is inderdaad niet veel geld, hopelijk raak je hem snel kwijt, succes!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Jensen383
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 22-09-2007

Gepost: 28 september 2015 03:29 PM
  [ # 22 ]

Goedemiddag,

De CX is inmiddels verkocht. Bij deze wil ik iedereen nogmaals bedanken voor zijn advies en wellicht tot een andere keer.
Mvg Tom

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook