2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
verklikker niveau ruitenwisservloeistof
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 14 november 2015 05:44 PM
  [ # 16 ]

Of die kit (eigenlijk tweecomponentenlijm) op den duur bestand is tegen de vloeistof zal de tijd leren.
Uiteraard staat het vaatje met de originele beugel wat beter vast dan met tiewraps (die ik niet te dik heb genomen omdat ze een paar keer een bocht om moeten), maar ik ben niet bang dat het vaatje bij de eerste de beste bocht losschiet. Nadenken over andere oplossingen blijf ik gewoon doen. In ieder geval wil ik het niet meer in de lengterichting vastzetten, want dat is de bron van alle ellende geweest.

Groeten Rougefurio

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 16 november 2015 01:29 PM
  [ # 17 ]

@Nielsje,

Voilà: een beetje netter en steviger. Dubbele tiewraps, en nu van 7,8 mm in plaats van 4,8 mm breed. Het is wel een gepiel, vergeleken met de simpele beugel. Ook rust het vaatje nu niet meer op de carrosserie, maar hangt het tegen de wand. Wellicht vul ik de ruimte eronder nog op. Hopelijk blijft de scheur ook op langere termijn dicht, anders moet ik opnieuw beginnen.

Groeten Rougefurio

Afbeelding Bijlagen
P1010047.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook