Alarm op C4 coupé
biandre
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 25-12-2005

Gepost: 26 februari 2006 02:56 PM

Surprisedops: Ik heb een alarm laten inbouwen door de dealer merk Defa.
Het alarm gaat zonder reden op de meest rare momenten af.
Ik ben al meerdere keren bij de dealer geweest en tot 2x toe 4 dagen mijn auto kwijt omdat ze niet wisten hoe het werkte en via de importeur om meer gegevens moesten vragen.
Nu na 5x terug te zijn geweest is het probleem nog steeds niet verholpen is er iemand die ook een alarm heeft en wat zijn dan de bevindingen??
Ik heb 700 euro betaald en heb al meerdere malen aangegeven het alalm dan maar te verwijderen en mijn geld terug te geven [dit doen ze niet]
Dan kan ik naar iemand die het wel kan. help

een moedeloos C4 bezittertje Crying or Very sad

Profiel  
 
edotax
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 29-12-2004

Gepost: 26 februari 2006 07:18 PM
  [ # 1 ]

Re: Alarm op C4 coupé

Het lijkt me verstandig om de formele weg te gaan bewandelen. Dit betekent dit dat je de dealer aanschrijft over het feit dat hij een ondeugdelijk product cq. ondeugelijke dienst geleverd heeft. Je stelt daarbij een periode vast waarbinnen hij het euvel alsnog moet oplossen, zoniet ga je over tot het ontbinden van de koop.  Daarnaast stel je hem aansprakelijk voor de eventueel geleden schade.

Je zou een even bij de Consumentenbond of een vergelijkbare internet-site moeten kijken voor de juiste procedure en eventuele voorbeeld brieven. Desnoods zet je de rechtsbijstand er op.  Maar ik zou niet blijven doormodderen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook