Leren XM interieur met rattaplan in een ZX Reflex
bramzbx
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 116
Geregistreerd: 19-11-2007

- BX 1.6 TGI progress
Gepost: 15 oktober 2015 12:33 AM

Men noemt het voortplanten van mensen geslachtsgemeenschap. Nu dacht ik eraan dit uit te voeren bij mijn ZX, dit met het inbouwen van een Leren XM interieur de nodige elektronische toepassingen.

Hiervoor ben ik al even op het forum gaan zoeken, maar kom niet echt tot duidelijke tips hoe dit (veilig) te doen, zodat het zal uitmonden in een goed resultaat.

De bevestiging zal wel lukken, daar zit ik momenteel niet over in, maar de elektronica maakt het feest even van gecompliceerder.

De stekkers vanuit de XM stoel weet ik te verbinden, naar een enkele plus en een enkele min stekker. (maakt het wel zo makkelijk) Echter, nu moet die bende nog op het stroomnet van de ZX worden aangesloten.

Ik heb een tussenzekering gehaald met nu een zekering van 8 ampère en heb hiervoor ook nog wel een 16 ampère liggen indien dat ‘‘veiliger’’ (lees nodig) is.

Mijn vragen zijn concreet:

- Waar kan ik een ongebruikte plusdraad vinden in de ZX, bij de zekeringkast vond ik na een korte inspectie niks.
- Er loopt een gele draad naar de onderkant van het dashboard, deze is te zien als je de roosters van de onderste kacheluitgangen verwijdert. Wat is dit voor draad?
- Kan ik op de bovenstaande gele draad de mindraad aanleggen voor de elektrische stoelen?


Ik hoop dat één van jullie, liefst meer, ook eens dacht aan een soort gelijke grap

Ook deze gek een gebrek!

Profiel  
 
brambo
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 116
Geregistreerd: 24-06-2012

- ZX 1.6i
Gepost: 21 november 2015 02:30 PM
  [ # 1 ]

En al vorderingen?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook