4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
aanschaf GS(A)?
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 23 januari 2013 06:19 PM
  [ # 46 ]
charmille schreef:

Het zou mij niet verbazen als dit de enige convertisseur in Nederland is met de eerste 1015cc motor; ik weet in elk geval geen tweede!

De andere had jij totdat je hem gesloopt hebt.

Profiel  
 
charmille
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011

- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Gepost: 23 januari 2013 07:08 PM
  [ # 47 ]

Snif…. cry

Profiel  
 
Feiko van Zon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 03-01-2007

- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Gepost: 16 april 2013 04:35 PM
  [ # 48 ]

Hallo,

Nou lang zoeken en speuren en nu lijk ik best wat onderdelen te hebben gevonden. Nog niet helemaal tevree maar een eind op weg.

De hoonkrassen zijn nog zichtbaar in de cylinders de keerringen zijn hard heel hard.
Ik ga gestaag verder zoek nog een paar kleinigheden en bouw alvast verder Smile

Afbeelding Bijlagen
SANY0210.jpgSANY0212.jpgSANY0211.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Citroën rijden is roest bestrijden

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 16 april 2013 08:43 PM
  [ # 49 ]

Hallo Feiko,

Pracht-aankoop!  En goed bezig met de motor. In een keer goed aanpakken is inderdaad het beste! Ik ben zelf momenteel ook bezig om de 1015 op dezelfde manier aan te pakket in mijn’71-er . Let er goed op dat de rubbers die het inlaatspruitstuk ingaan vanuit de alu-inlaatpijpjes goed afsluiten en geen valse lucht trekken, want anders gaat het ding heel beroerd lopen. Monteren met een beetje vloeibare pakking werkt het best.

Ik zag op rdw.nl dat jouw gs als gs special op het kenteken staat. Weer zo’n slaperd van een keurmeester destijds.. Ik had laatst een ‘72-er gs die dat ook had. Een brief naar de rdw met een uitleg dat er in 72 nog geen gs special leverbaar was ( met een kopie uit een gs-boek bijgevoegd) gestuurd en het werd kosteloos aangepast naar “gs club”. Je krijgt dan helaas wel een nieuw (groen) kentekenbewijs…

Veel plezier met de werkzaamheden!

Profiel  
 
Paul Oud
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 329
Geregistreerd: 27-10-2008

- GS/GSA GS Pallas
Gepost: 30 mei 2014 09:16 PM
  [ # 50 ]

Hoe is het met de c-matic?

Profiel  
 
Feiko van Zon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 03-01-2007

- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Gepost: 03 juni 2014 07:55 PM
  [ # 51 ]

Het is!!!
Mevrouw rijd met twee jaar APK
Oringen, Keerringen, bollen, distributie, remblokken, benzinetank en de remklauwen vervangen gereviseerd enz enz
Alles met wat vertraging mede door veranderende priveomstandigheden. Maar ook door tegenwerking van de benzine(tank). Koppen stuk (kleppen met klepgeleider en al naar buiten Neutral )
Kleppen waren nog ok. Dus andere klepgeleiders laten plaatsen.
Mevrouw zweet nog een beetje zo het nu lijkt.
Inmiddels zo’n 500km gereden. Ik moet nog wat kleinigheden verhelpen en nog een anti roest behandeling laten doen. Voor zover Smile
Plaatjes volgen snel?!

Citroën rijden is roest bestrijden

Profiel  
 
Feiko van Zon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 03-01-2007

- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Gepost: 27 februari 2016 09:45 PM
  [ # 52 ]

Wel lang niks laten weten red face
Wel vanalles gebeurd en let op! Een lopend klokje op het dasboard😊!

Citroën rijden is roest bestrijden

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 28 februari 2016 12:16 AM
  [ # 53 ]

very good enne foto’s????

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook