sensor vliegwiel
pietjan
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-2008

Gepost: 13 maart 2016 11:57 AM

heeft deze enige functie op mijn 24 carb met puntjes? geen electronische ontsteking dus

Afbeelding Bijlagen
IMG_0394.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Gepost: 13 maart 2016 01:11 PM
  [ # 1 ]

Nee, is voor de diagnosestekker (ja echt!). Heeft geen invloed op je ontsteking verder want dat zijn gewoon contactpuntjes.

Tip: open één topic over jouw CX want nu staat het verspreid. In een ander topic vroeg je iets over sensoren omdat je met de koppeling bezig bent en nu kom ik erachter dat het een 2400 carb betreft, maar dat was aldaar niet duidelijk. Wink

Dus beter maak je één topic, waarin je al het wel en wee over je CX kwijt kunt en dan is het makkelijker te volgen voor ons waar je mee bezig bent en ook wat anderen eventueel al gemeld hebben.

Succes met de klus!
‘do it once, do it right!’ B|

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
pietjan
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-2008

Gepost: 15 maart 2016 04:42 AM
  [ # 2 ]

Inderdaad ja koppeling. Zal je tip opvolgen voorlopig.
Heb een ds drukgroep die ik ombouw naar cx, veertjes omdraaien. Het schijnt ook dat ds plaat past nadat je er 3 mm vanaf hebt gedraaid daar waar hij over de as zit.
Nu alles weer inelkaar. Nadat ik de meeste pakkingen en keeringen heb vervangen

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 15 maart 2016 04:50 PM
  [ # 3 ]
La Léo schreef:

Tip: open één topic over jouw CX want nu staat het verspreid. In een ander topic vroeg je iets over sensoren omdat je met de koppeling bezig bent en nu kom ik erachter dat het een 2400 carb betreft, maar dat was aldaar niet duidelijk. Wink

Dus beter maak je één topic, waarin je al het wel en wee over je CX kwijt kunt en dan is het makkelijker te volgen voor ons waar je mee bezig bent en ook wat anderen eventueel al gemeld hebben.

De moderator zou die aparte draadje kunnen samenvoegen cheese Die van Pietjan staan nu nog allemaal bij elkaar..

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook