1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Koen’s AX 1.1i Volcane (1995)
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 16 maart 2016 06:35 PM

Sinds 27 februari 2016 ben ik het trotse baasje van LF-JG-33: een rode AX 1.1i Volcane uit 1995.
Op 21 september 1994 van de band gerold en sinds de eerste ten naam stelling in april 1995 een kleine 207.000km achter de kiezen.

Zoals ik verteld heb in het draadje op dit forum over mijn BX ben ik door omstandigheden in een AX verzeild geraakt (die van tim1993) en zo gek geworden op die rare karts dat ik er zelf ook eentje moest hebben. Ze kosten niks in aanschaf en zo mogelijk nog minder in belasting en verzekering: de één koopt een telefoon, ik koop een AX. Laughing

Deze AX ben ik op het spoor gekomen dankzij tim1993 - bij de AX Club was er iemand die wellicht binnen enkele maanden zijn AX wilde verkopen. Enkele maanden werden enkele weken, er was snel contact gelegd en na een proefrit heb ik besloten de wagen te kopen.

De auto heeft in 2012 groot onderhoud gehad in de vorm van nieuwe D-riem, KVS etc. (staat netjes op een sticker van de Citroën garage vermeldt). Rond mei 2015 is de auto verkocht aan de man waar ik ‘m van kocht - aangezien de wagen in april APK gekeurd moet worden en hij zelf niet “het gevoel” kreeg bij deze auto (hij is nu overgestapt op z’n eerste liefde: de Golf MK2) is er bar weinig aan gebeurd, minimaal sinds begin 2015. Dit uitte zich hoofdzakelijk in wat missend koppel, wat roestplekjes en een dof uiterlijk. Omdat jullie nou eenmaal van foto’s houden…

Uiteraard zijn er ook aandachtspuntjes op de foto gezet.


Zeg je “TU” dan zeg je “koppakking” - deze is 4 jaar terug vervangen en zweet nu alweer olie naar buiten. Ik hou ‘t even in de gaten.


Bekende plek achter de koplamp (bestuurderszijde). Alle AXjes vinden het fijn om hier te rotten, gelukkig is het maar aan één kant bij dit exemplaar.


Wang van de stoel ligt open.


Roest in de A stijl. De dorpel onderaan heb ik al laten nakijken, die is nog in orde, dus ik heb het opgeschuurd en in de anti-roest gezet. Komende zomer eens rustig onderhanden nemen met een las expert, of niet eens iets aan doen - de wagen staat al ruim 2 jaar zo namelijk. In de deuropeningen zitten ook twee kleine roestplekjes, aan de passagierskant zelfs door op 2 puntjes. Dat gaat uiteraard wel zo snel mogelijk aangepakt worden (roestomvormer zit er nu al op).

Ook zit de skirtset op een paar plekjes wat los, maar goed, die bodykit moet er toch vanaf om overgespoten te worden (de voorbumper is vervangen door een wit exemplaar dat rood gespoten is, en dat is goed zichtbaar, dus alles wordt matzwart á la GTi) en om onderliggende roest te kunnen inspecteren.

Verder heeft men geprobeerd in de week voordat ik de proefrit maakte om in te breken, dus het slot aan de bestuurderskant is lastig open te krijgen (het lijkt er geregeld op dat ik sta in te breken in m’n eigen auto) en het contactslot is vervangen door een exemplaar van een Saxo, waardoor de kappen er niet omheen kunnen momenteel (kwestie van het slot een beetje afslijpen). Bij de koop inbegrepen zat een slotenset (jammer genoeg zonder contactslot), dus zodra het weer wat betrouwbaarder en lekkerder is gaat er een nieuwe set op.

Vorige eigenaren hebben wel het één en ander aan het wagentje verbouwd, zo heeft er een sportstuur in gezeten dat nu gelukkig weer vervangen is door het originele Citroën sportstuur. Ook zit er een bumperlip van een Renault Laguna op de wagen. Verder:

Leuke velgjes.


Spoiler, en de achterwisser is verwijderd.

Tot zover het voorstellen, later meer over het onderhoud dat ik al heb gepleegd en wat er nog aan komt!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 16 maart 2016 07:43 PM
  [ # 1 ]

Lekker gebakje.
Die A stijl zou ik zeker aanpakken, ook het rubber om de voorruit moet sluiten.
Die koppakking ben je nog niet, is echt pril begin

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 18 maart 2016 11:38 PM
  [ # 2 ]

Het eerste sleutelen is al achter de rug. Samenvatting:


Eerst een fatsoenlijke radio erin met bluetooth - antenne is brak, maar nu kan er in ieder geval naar Spotify geluisterd worden. Binnenkort vervang ik de dashboardlampjes e.d., dan ga ik ook de microfoon van deze radio goed plaatsen en heb ik meteen een carkit ingebouwd.


Luchtfilter was hard aan vervanging toe.


Nieuwe erin om in ieder geval goed te kunnen rijden terwijl ik zocht naar een leuk open luchtfilter (zo’n bodykit, bumperlip en spoiler vragen om een bijpassend geluid, niet dat snorren van een Spot).


Het is uiteindelijk een Tenzo R geworden. Lekker geluid, en het koppel is beter verdeeld nu.


Vervolgens waren de bougies aan de beurt. Deze oude Bosch kaarsjes eruit…


Deze erin.


Ook de achterruitenwisser zit er weer op. Het rubber ringetje wat de boel waterdicht maakt was vergaan, dus de ring is op de ruit gekit - zolang ik de wagen heb heeft ‘ie toch een achterruitenwisser, dus dat is voor de volgende eigenaar. Laughing


Bijkomend voordeel van de achterruitenwisser terug plaatsen: kofferbak verlichting werkt weer.


Daar zorgt dit dingetje namelijk voor, en dat zit op de wissermotor.

Verder even langs de garage geweest voor pre-APK keuring: lek in de uitlaat bij de einddemper (Gun gum smeren, er komt binnen een jaar een sportuitlaat onder) en de fuseekogels hebben teveel speling. Wellicht linksachter een wiellager dat niet helemaal lekker is of een remmetje dat niet wil, even goed los rijden en dan nog eens naar laten kijken. In verband met de fusees heb ik via de AX Club twee vervangende draagarmen weten te regelen, die gaan er binnenkort onder, dan gaat ook de uitlaat dicht. Er zou een roestplek op de bodem zitten, maar die heb ik zelf nog niet ontdekt - dat komt dus wel bij het fiksen van de uitlaat. Advies daarbij was “binnen 2 jaar wat aan doen, dan kan ‘ie nog lang mee.”

De A stijl wordt deze zomer aangepakt, zodra ik iemand gevonden heb die ‘m wil lassen.

De auto gaf af en toe een foutmelding, maar met de nieuwe bougies en het nieuwe luchtfilter nog geen problemen gehad - verbruik ligt wel iets te hoog (1:14). Op de lijst staan de bobine en het benzinefilter, wellicht nog even een lambda vinden - en misschien loopt dat achterwiel inderdaad aan en zorgt dat ook voor wat verhoogd verbruik. Maar goed, 1 op 14 trekt nog steeds je portemonnee niet leeg.

Wel vandaag even op een verrassing getrakteerd door de AX. Ik moest nog even een kort stukje weg en zag bij terugkomst plots wat glinsteren op de grond. Geparkeerd en de kap open getrokken - kleppendekselpakking ziet er nog goed uit, geen fontein bij de peilstok en de koppakking is niet verder gaan zweten dan eerst. Toen maar op de buik voor de auto gegaan.


Lijkt erop dat de carterpakking het begeven heeft. Niet genoeg om echt druppels te veroorzaken, als ik dit zo zie, maar goed: morgen vroeg weet ik meer, dan kijk ik even onder de auto om te zien waar wat ligt.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 19 maart 2016 01:36 PM
  [ # 3 ]

eerst eens reinigen met remreiniger, komt het van pakking, oliefilter of krukas.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 19 maart 2016 03:18 PM
  [ # 4 ]

Ik heb vannacht wat onder de auto gelegd - wit. Vanochtend onder de wagen gekeken, geen sporen. Toen eens even een blik geworpen op de BX, die op de plek waar de olie ligt anderhalve week terug verse LHM heeft gekregen… Jawel, natte V-bak!
Kap open gedaan, kleppendekselpakking is kletsnat aan de voorkant, loopt langs het blok naar beneden. Tijd voor een nieuw kleppendeksel (deze is fout vast gezet, dus deuken e.d.) en pakking, heb ik woensdag thuis. Donderdag of vrijdag er even op zetten, kijken of dan de lekkage weg is. Anders is het toch óf de as onder de ontsteking óf de prise-as. Dat laatste zou ik niet zo blij mee wezen, maar goed - ik heb expres de AX gekocht zodat dit soort reparaties uit te voeren zouden zijn zonder verdere gevolgen voor het inkomen. Kan de AX z’n nut bewijzen!

Het (vaal) rode duiveltje heeft nog wel een bijnaam nodig trouwens!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
syan
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 01-03-2016

Gepost: 21 maart 2016 01:26 AM
  [ # 5 ]

Aantal suggesties:

Duivel
Rouge
Burgun

Gijs (kenteken)
Liefke (kenteken)

Ik weet ook niet verder dan deze.

AX 10E 1987 RV-37-HT, AX GTI 1994 JG-GP-88, AX 1.0i 1994 HH-GR-65, AX spot 1996 NN-JS-37 NN-NG-54, CX GTI turbo 1 en 2 TH-NZ-59 92-RB-VP, ID 19 1960 AR-66-15

Voor updates aan mijn auto’s zie mijn introductiepagina.

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 22 maart 2016 02:51 PM
  [ # 6 ]

Grappig genoeg noem ik ‘m af en toe “Lief Joch” (LF-JG), maar het past eigenlijk totaal niet bij het wagentje.

Na een langere rit toch maar eens weer wat onder de auto gelegd omdat ik het niet helemaal vertrouwde: jawel, olie. Kleine druppel, helaas was het karton verschoven dus ik weet niet precies waar vandaan. Dit weekend komen er nieuwe draagarmen onder, kan ik een betere blik werpen erop. Wordt vervolgd.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 27 maart 2016 02:09 PM
  [ # 7 ]

Gisteren weer aan het klussen geweest, onder de bezielende leiding van Tim.

Nieuwe draagarmen zitten er onder, de fusees waren duidelijk op inderdaad. De rubbers van de armen die eronder zaten zijn verder eigenlijk nog erg goed, dus als iemand zegt “ik pers daar zelf nog fusees in” mag die persoon ze komen halen. Deze armen hebben bevestigingspuntjes voor een stabi al voorgeboord.
Bij het loshalen van het tapijt om de draagarmen te kunnen demonteren kwamen we echter wat verrassingen tegen… De isolatiemat was helemaal doorweekt!

En een kolonie mieren had er z’n huis van gemaakt.


En de roestplek die mij door de garagist al gemeld was. Ik kan zelf niet lassen, dus als iemand hier zegt “daar wil ik je best uithelpen” - graag!

Uiteindelijk besloten de hele isolatiemat er uit te halen en het tapijt er voorlopig even uit te laten, er zit namelijk nergens een gat waar het vocht door naar binnen kan komen. Even proefondervindelijk onderzoek doen dus: rondrijden zonder isolatie en tapijt tot ik nattigheid voel.

Verder heb ik Peugeot XSi stoeltjes opgehaald bij een AX Clublid, die zitten er nu in - heerlijk. Iets lager en meer steun dan de Volcane stoel, ideaal wat mij betreft.

Helaas kwamen we er ook achter dat de oliedruppels die de AX tóch achter blijkt te laten van de koppakking komen. Dat is dus even vervelend. Niks ernstigs voor nu, maar die moet dus wel vervangen worden. Koppensneller gezocht die mij hierbij wil begeleiden!

Volgende agendapunt: uitlaat! Dan kan de AX weer met verse APK door, en kan ik de andere puntjes rustig op gaan lossen.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 maart 2016 03:11 PM
  [ # 8 ]

Als je een compressor hebt met een luchtslang en blaaspistool.

Doe je het volgende:

* maak rondom de ruit bij de rubbers alles goed nat met ruitreiniger. Bij voorbeeld w5 van de Lidl.

* blaas met de lucht slang aan de binnenkant Ruit bij de randen. Zie je luchtbelletjes aan de buitenkant te voorschijn komen. Dan is de ruit lek.


Ik vertel dit, omdat ik zie dat de rubber bij de ruit los is. En daaronder zie ik roest. Ik denk dat daar een lek zit waarschijnlijk.

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 maart 2016 03:14 PM
  [ # 9 ]
paso schreef:

Lekker gebakje.
Die A stijl zou ik zeker aanpakken, ook het rubber om de voorruit moet sluiten.
Die koppakking ben je nog niet, is echt pril begin


Lijst is een afwerklijst. De kit zorg ervoor dat de ruit hecht op sponning/ruit en dat het lek vrij is.

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 27 maart 2016 03:19 PM
  [ # 10 ]

Maar als die lijst niet sluit kruipt er vuil onder, gaat het roesten, vandaar.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 27 maart 2016 04:04 PM
  [ # 11 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Als je een compressor hebt met een luchtslang en blaaspistool.

Helaas geen compressor hier, maar ik vind het een goede tip! Dat ga ik eens nakijken, ken zat mensen die wel een compressor hebben en anders kan ik er altijd nog eentje kopen. Zo duur zijn ze nou ook weer niet, en een compressortje is eigenlijk altijd wel handig.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 06 april 2016 04:59 PM
  [ # 12 ]

Het lek is gevonden en, als het goed is, opgelost. Het water aan de passagierskant is na het verwijderen van de bekleding niet meer teruggekomen, ook niet met alle hoosbuien die zich ondertussen over het wagentje hebben uitgestort - dat is dus toch puur gekomen door de inbraakpoging vlak voordat ik de wagen kocht. Toen heeft tijdens een onweersbui de wagen open gestaan aan de passagierszijde, de hele nacht. Uiteraard gaan wel aan beide kanten de achterraampjes eruit en wordt daar alles aangepakt.
Aan de bestuurderskant bleek het een rubbertje te zijn dat vergaan was: langs de zijkant van de wagen lopen de kabelboom en brandstofslangen, die zitten in houdertjes geschoven. Nu bleek dat 1 van die houdertjes aan de binnenkant van de wielkast zit geklikt, en dat daar het rubber van vergaan was. Ik heb het houdertje eruit gehaald en een boutje erin gezet, met wat rubber aan de buitenkant van het gat en rubber aan de binnenkant van de carrosserie, moertje erop en klaar. Het lijkt tot nu toe droog te blijven, dus dat is mooi.
De koppakking begint nu wel wat meer te lekken, dus dat wordt toch tijd. Ik heb via via gehoord dat een MLS koppakking wellicht een betere, duurzamere oplossing is - heeft iemand hier enige ervaring mee? Deze koppakkingen zijn standaard op de 16V blokken geleverd en zouden langer mee moeten gaan, maar ze zijn dus niet op de 1.1 geleverd. Nu zie ik dat de standaard koppakking van de 1.1 hetzelfde is als van de 1.4 (tenminste, bij “toepasbaar op” verschijnen ook wagens met een TU3 blok als je op auto-onderdelen24 etc. kijkt), dus dan zal een MLS koppakking van een 1.4 ook op een 1.1 passen, maar toch twijfel ik. Ik heb er te weinig verstand van om een goede afweging te maken.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 15 mei 2016 02:07 PM
  [ # 13 ]

Weer een tijdje terug dat ik iets over de AX geschreven heb, maar ik heb niet stil gezeten!

De APK kwam er aan: afkeur op een doorgeroeste flens tussen midden- en einddemper. Geen wonder dat de gun gum niks gedaan had (wel de kleine gaatjes dicht, maar het geronk bleef). Reparatiepijp ertussen dus! En hop…

Verse APK!

De auto donderdagochtend weer opgehaald bij de garage, donderdag middag mee naar het werk geweest, ging allemaal prima. Echter ‘s avonds moest ik nog even op en neer naar Eindhoven, en vlak voor Eindhoven begon het acculampje zwak te branden. M’n vriendin vond de dashboard verlichting al wat zwak, maar dat had ik een beetje weggewuifd. Echter… Op de terugweg bleef het lampje zwak branden, en hoe lager de toeren, hoe harder het brandde. Ik ben dus met hoge toeren terug gereden naar Zevenbergen. Op de laatste kilometer voor het dorp viel plots de toerenteller uit, toen viel de koelvloeistof temperatuur weg, daarna de brandstof meter en tenslotte ook de radio. De bebouwde kom in gereden en toen ging ook de dashboardverlichting steeds zwakker branden, net zoals de koplampen. Ter nauwernood de auto nog thuis gekregen. De volgende ochtend de multimeter erbij gepakt. Accu stond ietsjes laag, maar de auto startte in 1x - toen de laadstroom gemeten. 11V. Ah, juist. Gelukkig kon ik via via een dynamo regelen, die zit er intussen onder en alles draait weer naar behoren.

Volgende stappen worden:
- dashboard verlichting vernieuwen
- sloten vervangen (ik ben het inbreken in m’n eigen auto zat)
- koppakking vervangen (en meteen de d-riem maar mee pakken dan)
- roest bij de achterbank eruit en nieuw plaatwerk erin
- lekkage bij de pedalen verhelpen (probleem is toch niet opgelost)

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 15 mei 2016 02:09 PM
  [ # 14 ]

Is de paravaanbak niet rot?

Of doe anders de tip om te checken of de ruit niet lek is Koen.. Wink

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 15 mei 2016 02:49 PM
  [ # 15 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Of doe anders de tip om te checken of de ruit niet lek is Koen.. Wink

Dit komt niet langs de ruit binnen, en zit bovendien compleet aan de andere kant van de roestplek. Wink
Ik ben er inmiddels wel achter waar het water vandaan komt, maar ik moet nog even de tijd nemen om dat goed op te lossen. Onderaan de A stijl zit een rubber dop, die is vergaan en daardoor loopt er water naar binnen. Het enige nadeel is: om daar bij te komen moet het spatbord eraf.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook