opnieuw inloggen
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 07 september 2004 02:07 PM

ik heb een probleempje met dit forum als ik iets wil schrijven/reageren op iemand,

als ik een groot stuk tekst schrijf, en druk dan op “oke”, dan heb ik soms dat ik mezelf weer opnieuw moet inloggen, maar dan moet ik weer allles opnieuw intypen, en dat zwaar irritant

zit hier een soort van tijdsduur aan of zo???

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 07 september 2004 02:40 PM
  [ # 1 ]

volgens mij zit er geen limiet op, want ik heb er nooit last van. Wat je ook zou kunnen doen is de optie ‘onhoud mij’ aanvinken op de beginpagina als je inlogt. Dan hoef je nooit meer in te loggen en wordt je automatisch herkend.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 07 september 2004 03:59 PM
  [ # 2 ]

als ik een groot stuk tekst schrijf, en druk dan op “oke”, dan heb ik soms dat ik mezelf weer opnieuw moet inloggen, maar dan moet ik weer allles opnieuw intypen, en dat zwaar irritant

Ik ken dit probleem ook en het is inderdaad irritant.
Wat je kan doen is op de [vorige] knop van je browser drukken nadat je opnieuw heb ingelogd, je komt dan als het goed is gewoon je tekst weer tegen, klik op [OK] en je bericht word geplaatst zonder dat je opnieuw moet inloggen.

Wat je ook kan doen is tijdens het schrijven van je bericht regelmatig even op [Voorbeeld] klikken, op deze manier voorkom je ook dat je automatisch word uitgelogd.

Blijkbaar word je automaisch uitgelogd na een bepaalde tijd van inactiviteit, misschien een idee om deze tijd wat hoger in te stellen. Als je éénmaal automatisch ben uitgelogd zijn ook alle nieuwe berichten niet meer gemarkeerd, wat ook irritant is Evil or Very Mad

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 07 september 2004 04:08 PM
  [ # 3 ]

Als je een lange text typt, even ctrl-A en ctrl-C doen, dan kopieer je het naar je clipboard. Is zowiezo een handige gewoonte voor als je veel met web forms werkt. Dan kan je, mocht er een timer zjn geweest, met ctrl-V het er gewoon weer inplakken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 september 2004 04:49 PM
  [ # 4 ]

ik heb zojuist de sessie length zoals het heeft verhoogd van 500 naar 50000 seconden. bij mijn weten stond ie ooit op 3600, maar blijkkbaar is daar iets veranderd.

ik hoop dat hiermee de problemen, waar ik zelf overigens ook nooit last van heb gehad, verdwenen zijn..
ik hoor het wel

Profiel  
 
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 07 september 2004 06:12 PM
  [ # 5 ]

bedankt Laughing

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook