Leverancier bekledingset Ami 8 Break
Gérard de Manque-Pôte
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 03-10-2009

Gepost: 19 augustus 2016 12:55 PM

Heeft er iemand tips voor een leverancier van nieuwe bekledingsets voor een Ami 8 Break (stof/skai)? Ervaringen over de kwaliteit zijn ook zeer welkom. Alvast dank!

Geert

“Conduire une DS19 signifié: conduire dans un petit palais confortable et luxueux… Son confort est sans égal. C’est celui d’un avion qui ne quitterait pas le sol”

Profiel  
 
Mach2
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005

- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Gepost: 22 augustus 2016 10:07 PM
  [ # 1 ]
Profiel  
 
75-amitolee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 145
Geregistreerd: 16-07-2008

Gepost: 23 augustus 2016 05:20 PM
  [ # 2 ]

Bouwjaar is in dit geval van belang met de geschuimde sturen kwamen ook dikkere stoelen met een ander model uit mijn hoofd kwam dat met modeljaar 1973 dus vanaf September 1972

Als ik het goed heb is de topicstarter afkomstig uit de regio roermond , dan kan hij ook even in Elmpt /Niederkrüchten bij de firma Autex binnen lopen , die hebben zelf een beige ami 8 break uit 1975 in gebruik waar ze de door hun leverbare nieuwe bekleding in hebben zitten. Later dit jaar krijgen ze bruin skai van hun franse leverancier , die dat al wel in hun catalogus 2016 heeft staan ,(is daarin door de onderdelen man van de Amivereniging gezien in mijn exemplaar dat ik op Citromobile bij me had). En die het ook graag voor het AVN magazijn wil hebben. Bij navraag bleek dat het nog niet leverbaar is momenteel.

Rene ter Veer

Profiel  
 
Gérard de Manque-Pôte
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 03-10-2009

Gepost: 24 augustus 2016 08:21 PM
  [ # 3 ]

Dank aan de beide tipgevers! Naast Der Franzose (die overigens, zo blijkt, ook niet alles uit voorraad leverbaar heeft) is Autex dus een alternatief en de kwaliteit klinkt in orde.

Ik woon trouwens niet in de regio Roermond, maar in Apeldoorn. Maar dat hoeft een bezoekje natuurlijk niet in de weg te staan.

Nogmaals bedankt!

Geert

“Conduire une DS19 signifié: conduire dans un petit palais confortable et luxueux… Son confort est sans égal. C’est celui d’un avion qui ne quitterait pas le sol”

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook