AX GT
W E
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 06-03-2006

Gepost: 08 maart 2006 09:28 PM

Tijdens het zoeken naar een auto voor mijn zus kwam ik een AX GT tegen op het net. Op de foto lijkt het een mooie originele auto te zijn.  www.autoholst.nl  of Link

Als er interesse is wil ik wel even gaan kijken want ik woon redelijk in de buurt. Smile

Profiel  
 
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 08 maart 2006 09:46 PM
  [ # 1 ]

Airbags in een AX? Als je vrouw bent ja Confused
Meest complete uitvoering? Er zijn GTI’s met stoelverwarming ABS e.d…  Rolling Eyes En wat moet ik nou denken bij electrisch pakket?

Verder zie ik een type 1 motorkap + niet originele grille en witte velgen. Schade gehad? En volgens mij is een witte GT type 2 altijd met witte skirts/bumpers geleverd. Maar dat laatste weet ik niet zeker, witte GT’s zijn zeldzaam, zeker type 2.

Wel een leuke 5deurs AX Wink
Jammer van die gare advertentie.

Profiel  
 
W E
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 06-03-2006

Gepost: 08 maart 2006 09:56 PM
  [ # 2 ]

Oops….ik merk al, ik ben meer van de ZX.  Surprisedops:

Ik heb ook alleen de foto gezien net als jullie. Het leek me een nette auto voor een leuke prijs. Tijdens het zoeken naar wat anders zag ik hem op de site staan en dacht ik er hier misschien iemand blij mee kon maken. Ik heb zelf 0 verstand van AX typen of uitvoeringen maar kan wel zien of een auto in goede staat is en/of goed rijdt. Dus mocht er iemand interesse hebben die zelf ver van Hillegom vandaan woont dan ik altijd even gaan kijken als voor-onderzoekje. Misschien een extra :photo

Dat er airbag(s) opgegeven worden enz. in de advertentie staat inderdaad wel heel stom, geen km’s etc. Mmmm, ik weet nu al dat als ik in de buurt ben ik het niet kan laten snel even binnen te kijken.  Razz

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 08 maart 2006 10:25 PM
  [ # 3 ]
W E schreef:

Dat er airbag(s) opgegeven worden enz. in de advertentie staat inderdaad wel heel stom, geen km’s etc. Mmmm, ik weet nu al dat als ik in de buurt ik het niet kan laten snel even binnen te kijken.  Razz

Dat is kopieeren en plakken vanuit bijvoorbeeld de autoweek database, zo zijn er ook voorbeelden van een AX met stuurbekrachtiging, met veerbollen, etc Laughing

Bedrijven die zo dom adverteren en geen km standen opgeven, zijn meestal niet te vertrouwen Confused
Je kan er vergif op innemen dat er gerommeld is met de km-stand en dat de koppakking lekt.

Profiel  
 
W E
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 06-03-2006

Gepost: 08 maart 2006 11:21 PM
  [ # 4 ]

Inderdaad die indruk geeft de advertentie wel. En anders is het de kachelradiator wel.  Wink

Profiel  
 
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 09 maart 2006 02:10 AM
  [ # 5 ]
W E schreef:

Inderdaad die indruk geeft de advertentie wel. En anders is het de kachelradiator wel.  Wink

of een verotte achteras, komt ook nog al eens voor.

Profiel  
 
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 09 maart 2006 02:13 AM
  [ # 6 ]
Rob GT schreef:

Wel een leuke 5deurs AX Wink
.

Shocked  Shocked
Volgens mij is ie 3 deurs

Profiel  
 
W E
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 06-03-2006

Gepost: 09 maart 2006 02:28 AM
  [ # 7 ]
Phritz schreef:
Rob GT schreef:

Wel een leuke 5deurs AX Wink
.

Shocked  Shocked
Volgens mij is ie 3 deurs

Op de site staat 5 deurs vandaar Razz

Prijs €  1.250
Carrosserievorm Hatchback
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1992-08
Kilometerstand 1 km
Brandstof Benzine
Kleur Wit
Aantal deuren 5! Wink

De tijd loopt hier een uur voor. Het is nu 00:28 maar volgens het forum 01:28

Profiel  
 
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 09 maart 2006 02:31 AM
  [ # 8 ]

Er klopt dus allemaal niets van wat er staat. Op de foto is ie toch echt 3 deurs. Errug vaag allemaal.  Sad

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 09 maart 2006 02:50 AM
  [ # 9 ]

Re: AX GT

W E schreef:

Tijdens het zoeken naar een auto voor mijn zus kwam ik een AX GT tegen op het net. Op de foto lijkt het een mooie originele auto te zijn.  www.autoholst.nl  of  

Als er interesse is wil ik wel even gaan kijken want ik woon redelijk in de buurt. Smile

De site alleen al doet het ergste vermoeden…

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 maart 2006 03:33 AM
  [ # 10 ]

Re: AX GT

Willibrord schreef:

De site alleen al doet het ergste vermoeden…

Op de site staat: Laughing  Laughing  Laughing

Met grote naamsbekendheid door heel het land. Omdat een auto kopen vaak een kwestie van vertrouwen is betrekken wij onze auto’s veelal bij dealers die merkvreemde auto’s niet in het asortiment willen hebben.

Na een gedegen controle (alle auto’s worden op 65 punten gecontroleerd inclusief de kilometerstand) worden deze auto’s in onze voorraad opgenomen.

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 09 maart 2006 03:59 AM
  [ # 11 ]

Re: AX GT

ZX1.4i schreef:
Willibrord schreef:

De site alleen al doet het ergste vermoeden…

Op de site staat: Laughing  Laughing  Laughing

Met grote naamsbekendheid door heel het land. Omdat een auto kopen vaak een kwestie van vertrouwen is betrekken wij onze auto’s veelal bij dealers die merkvreemde auto’s niet in het asortiment willen hebben.

Na een gedegen controle (alle auto’s worden op 65 punten gecontroleerd inclusief de kilometerstand) worden deze auto’s in onze voorraad opgenomen.

Ja, hij heeft ook een heel erg breed assortiment. Van AX GT tot Clenet type 1. En heb je die oranje Mercedes 190 gezien… Die zou ik als dealer ook niet op voorraad willen hebben Shocked

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 09 maart 2006 11:48 AM
  [ # 12 ]

En heb je die oranje Mercedes 190 gezien… Die zou ik als dealer ook niet op voorraad willen hebben Shocked

Die raakt die in de zomer wel kwijt denk ik…

Jeroen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook