3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Hoe kan ik een GPS-tracker in mijn DS inbouwen?
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 september 2016 01:06 PM
  [ # 31 ]

Nou vroeg ik me al eerder af wat die caravan te maken heeft met het Citroën forum, maar ik begrijp dat ze het onder de aandacht willen brengen.
Wat de caravan vervolgens met dit topics te maken heeft..?

Als ik de titel van het topic lees: Hoe kan ik een GPS-tracker in een DS inbouwen.
Nou lees ik veel discussie over het nut en welke, maar nog geen advies hóe zo’n ding in te bouwen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 30 september 2016 09:06 PM
  [ # 32 ]

Misschien omdat de montagehandleiding bij de tracker wordt meegeleverd? Laughing
Maar serieus, ik vermoed dat een serieuze tracker, dus zo eentje met een abbo wordt ingebouwd.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
lopezdijkstra
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 430
Geregistreerd: 09-04-2006

Gepost: 30 september 2016 09:44 PM
  [ # 33 ]
Nielsje schreef:

Nou vroeg ik me al eerder af wat die caravan te maken heeft met het Citroën forum, maar ik begrijp dat ze het onder de aandacht willen brengen.
Wat de caravan vervolgens met dit topics te maken heeft..?

Als ik de titel van het topic lees: Hoe kan ik een GPS-tracker in een DS inbouwen.
Nou lees ik veel discussie over het nut en welke, maar nog geen advies hóe zo’n ding in te bouwen.

Je kunt het op pagina 1 lezen dat dit topic gestart n.a.v. een diefstal vermelding op facebook. Dus vandaar dat het topic sommige punten breder is getrokken. Want feitelijk gaat het over; Hoe kun je je DS het beste beveiligen?

Kun je verder met deze uitleg?8-/

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4863
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 30 september 2016 09:59 PM
  [ # 34 ]

Dat een auto gestolen wordt is een ding, maar vaak zit er jaren werk in van de eigenaar en een heeft die auto een grote gevoelswaarde.

Hoe je dat het beste kunt voorkomen is een belangrijke vraag en of zo’n DS nou veel of weinig waard is vind ik niet zo relevant.

Zo worden er momenteel ook nogal wat Jaguar XKE’s (E type) gestolen en die zijn veel geld waard. Maar dat vind ik ook niet zo interessant. Ik weet van mensen die 15 jaar met zo’n auto bezig zijn geweest en als hij dan wordt gestolen vind ik dat van een triestheid die onmeetbaar is.

Of we dat kunnen voorkomen is volgens mij zeer de vraag.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 september 2016 11:28 PM
  [ # 35 ]
lopezdijkstra schreef:
Nielsje schreef:

Nou vroeg ik me al eerder af wat die caravan te maken heeft met het Citroën forum, maar ik begrijp dat ze het onder de aandacht willen brengen.
Wat de caravan vervolgens met dit topics te maken heeft..?

Als ik de titel van het topic lees: Hoe kan ik een GPS-tracker in een DS inbouwen.
Nou lees ik veel discussie over het nut en welke, maar nog geen advies hóe zo’n ding in te bouwen.

Je kunt het op pagina 1 lezen dat dit topic gestart n.a.v. een diefstal vermelding op facebook. Dus vandaar dat het topic sommige punten breder is getrokken. Want feitelijk gaat het over; Hoe kun je je DS het beste beveiligen?

Kun je verder met deze uitleg?8-/

Neen, er is letterlijk géén advies gegeven hóe het best een gps ingebouwd kan worden.
Er wordt dus geen antwoord gegeven op de vraag.
Uiteraard kan je de vraag stellen of de titel van het topic juist is.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook