C4G 1932
herber
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 09-10-2016

Gepost: 09 oktober 2016 04:38 PM

hallo citroen liefhebbers
ik heb een aantal jaren geleden een C4G uit 1932 gekocht voor reclame doeleinden van mijn bedrijf.
volgens de verkoper was hij 100 % gerestaureerd alleen kon hij hem niet starten omdat de benzinekraan defect was en jullie raden het al hij bleek het niet goed te doen!
na lang aarzelen heb ik het blok toen gedemonteerd en volledig uit elkaar gehaald om er nieuwe onderdelen in te zetten en alles weer gangbaar te maken
nu komt de vraag : door tijdgebrek een ruimte gebrek kom ik er niet meer aan toe om hem af te maken en ben ik dus op zoek naar iemand die dit van mij wil aannemen, wie o wie helpt mij verder of kent iemand die dit zou kunnen ?

Afbeelding Bijlagen
citroen.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
CitroMeppelen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 20-11-2007

- C3 1.6hdi
Gepost: 09 oktober 2016 08:27 PM
  [ # 1 ]

Hoi Herber,

Je hebt een PM van me gekregen.

Hartelijke groet,
Thom

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 09 oktober 2016 09:01 PM
  [ # 2 ]

Er zouden vast meer mensen blij zijn met een tip voor een goede garage!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
CitroMeppelen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 20-11-2007

- C3 1.6hdi
Gepost: 09 oktober 2016 09:13 PM
  [ # 3 ]

Ik wil mijn bericht best met iedereen delen, maar ik dacht dat reclame hier niet mag. Wink

Hallo Herber,

Ik ken, denk ik, de perfecte man voor jouw C4G restauratieproject.

Hij heet Marco Bergman en komt uit Hasselt. Van origine is hij automonteur, maar een jaar of tien terug is hij een eigen autorijschool begonnen. Hij heeft een collectie klassieke Peugeots en een voorliefde voor Franse auto’s.

Eerst als hobby, maar inmiddels als bedrijf, houdt hij zich daarnaast bezig met het restaureren en onderhouden van klassieke Franse auto’s in een bescheiden bedrijfshal in Hasselt. Daar komen ook regelmatig Citroëns voorbij, evenals Franse vooroorlogse auto’s.

Ik ken Marco als een pietje precies met een voorliefde voor techniek. Mocht je hem willen benaderen, dat kan via (contactgegevens verwijderd, die zijn te vinden op http://www.rijschooldynamique.nl). Hij is sinds kort op Facebook te vinden onder Dynamique Hasselt, maar daar staat nog niet veel informatie op.

Ik ga Marco uiteraard informeren over jouw vraag! Vindt hij vast leuk.

Hartelijke groet,
Thom

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 09 oktober 2016 09:24 PM
  [ # 4 ]

Onbetaalde reclame niet, maar goede tips zijn altijd welkom!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
CitroMeppelen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 20-11-2007

- C3 1.6hdi
Gepost: 23 oktober 2016 11:10 PM
  [ # 5 ]

De topicstarter en Marco zijn tot een akkoord gekomen. Marco heeft de motor en bijbehorende onderdelen gisteren opgehaald. Toch leuk dat een dergelijk contact via dit forum tot stand kan komen.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 23 oktober 2016 11:17 PM
  [ # 6 ]

very good

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook