Technische dag Citroën CX Club, Koekange, zon 23 okt 2016
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 11 oktober 2016 04:51 PM

Op zondag 23 oktober zal het tweede technisch evenement van dit jaar plaatsvinden.

De bekende onderwerpen zullen bij voldoende belangstelling wederom de revue passeren: beantwoorden van vragen, geven van tips, inspecties, onder begeleiding licht sleutelwerk verrichten aan uw CX en wat er verder naar voren komt.

Zoals voorgaande jaren zal de tweede technische dag weer ergens op locatie worden gehouden. Een aantal jaren geleden zijn wij reeds bij hem geweest en dit jaar gaan we op herhaling, naar Koekange. Arjen Antonisse van gelijknamig autobedrijf zal deze dag onze gastheer zijn.

Autobedrijf Arjen Antonisse
Stationsweg 11
7958 RX Koekange

T: 0522-452843

E: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
W: http://arjenantonisse.nl/

Uiteraard wordt de inwendige mens niet vergeten zoals u van ons gewend bent.

Dus om een en ander een beetje in goede banen te kunnen leiden verzoeken wij u uw aanwezigheid eventueel voorzien van vragen, beschrijving van de sleutelactiviteit, inspectie e.d. voor maandag 17 oktober via mail kenbaar te maken aan Ben van Slooten, .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) . U krijgt woensdag 19 oktober een reactie van ons.

Namens de Technische Commissie,
Ben van Slooten

Mijn auto morste wat benzine….. Denk een slangenklemmetje, maar laat het even zitten totdat ik daar ben. Mooie gelegenheid om eens in Koekange te gaan kijken Wink

Edit: Mailtje intussen verstuurd, tot in Koekange bye2

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 22 oktober 2016 04:33 AM
  [ # 1 ]

De voorspelling is redelijk weer dus lekker op weg met madame. Eens kijken of ik gespot wordt Laughing haha

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 oktober 2016 08:51 AM
  [ # 2 ]

Je bent een dag te vroeg Wink.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 22 oktober 2016 08:54 AM
  [ # 3 ]

Voor Zondag is de voorspelling ook goed Wink

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 25 oktober 2016 12:08 AM
  [ # 4 ]

Zondag naar de technische dag van de Citroen CX Club geweest. Het was gezellig en niet te druk.
Mijn CX (met beige interieur) stond toevallig naast een CX Turbo 2 met precies dezelfde kleur gimme. Laughing
Tijdens dit bezoek werd een kleine incontinentie van de benzineleiding is verholpen met een slangenklemmetje.
Helaas heb ik niet meer sfeerfoto’s geschoten.

bye salut

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook