2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
De Visa club van Bart1989 deel 2
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 juli 2016 07:20 PM
  [ # 16 ]

Waarschijnlijk heb je gelijk, want ik ging in al mijn gemakzucht alweer uit van een half GS-blokje Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 27 oktober 2016 08:44 PM
  [ # 17 ]

Het is waarschijnlijk iets van een stoterstangetje o.i.d. wat niet helemaal lekker meeloopt.

De auto is weer APK gekeurd tot 10 december 2018.
Er mankeerde niet gek veel aan, slechts een fuseekogel hoesje en er moest een slangenklem om een benzineslang.

Verder heb ik onlangs nog weer wat gezeur met de carburateur gehad, (wanneer niet) en een andere gebruikte geplaatst. Op slecht starten met koude motor loopt het ding nu weer prima. Bougies, bougiekabels, bobine is al vervangen.

Een stuk irritanter is het feit dat de onlangs gereviseerde olievulbuis niet goed dicht blijft zitten. De ring waarmee de 2 helften bij elkaar gehouden moeten worden past net niet lekker, een andere ring geeft helaas geen oplossing. Nu maar proberen met teflon tape en hopelijk blijft hij daarmee dicht.

Nu is het bijna tijd voor haar jaarlijkse winterslaap.

Tot volgend jaar, het jaar waarin ze in april alweer ze alweer 38 jaartjes jong mag worden. Wie had bij Citroën in 1979 gedacht dat deze zo oud mocht worden? Vast niemand. sleep

 

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook