Roestend plastic chroom
Gomezdiego
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 24-08-2015

Gepost: 12 februari 2017 05:30 PM

Deze week mijn DS3 terug naar de dealer ivm “roestende” chtoomkapjes van de buitenspiegels, de DS is nu 1,5 jaar maar de dealer had wat moeite met de garantie….
Hierop is besloten één kapje te vervangen onder garantie, het andere kapje had ook al wat blazen, maar dat was nog niet genoeg om garantie te claimen….grappig, dus volgende maand maar weer terug, als het erger is geworden, volgens de dealer was dit euvel nog nooit voor gekomen, ervaringen van jullie?
Helaas moet ik nu weer terug, blijkbaar hebben ze een draad niet goed bevestigd bij het monteren van de spiegel en gaat het elektrisch bedienbare rechter portierraam nog maar half open, jammer weer.
Toch blijft dat chroom gek, op de rest van de auto perfect, op veel van mijn motoren ook na jaren buiten staan bleef dit goed.

Afbeelding Bijlagen
IMG_5587.JPGIMG_5586.JPG
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 19 februari 2017 12:58 AM
  [ # 1 ]

Is volgens mij geen roestvorming maar gewoon loslatend chroom dat slecht is aangebracht. Onze Ds3 uit januari 2012 heeft er geen last van en heb er ook op Franse forums nog niks over gelezen, productiefout bij de leverancier dus en sowieso garantie.
Erg, nee heel erg vind ik echter dat de dealer half werk heeft geleverd aangezien je terug mag omdat één en ander niet meer naar behoren werkt.
Onvergeeflijk in mij ogen Rolling Eyes.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook