Voorstellen
Pietjunior
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 18-01-2017

Gepost: 19 februari 2017 10:28 AM

Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje op dit Forum, maar dan als oud eigenaar van een Xantia en een XM. Na wat omzwervingen heb ik sinds een maand weer een Citroen: een DS5 Hybride en tot nu toe bevalt die prima.
Ik kom graag op eigenaren fora omdat hier meer kennis te halen valt dan in de handleiding en vaak ook zelfs meer dan bij de dealer.
Mijn DS had wat povere H7 verlichting dus die heb ik vervangen door Philips extreme vision. Veel beter nu. Ik denk ook aan het vervangen van wat conventioneel licht door led (knipperlicht voor b.v.) Als iemand hier ervaring mee heeft, nog canbus problemen gehad?
Omdat mijn DS ex lease is en ik hem in de winter gekocht heb staat hij op winterbanden, dus binnenkort maar eens kijken naar ander tubber (zat er niet bij). Verder hoop ik net zo weinig problemen met deze Citroën te hebben als met de vorigen.

Groetjes Piet.

Met Vriendelijk Groet,

Piet.

DS5 Hybride Chic 12-2012

Profiel  
 
paulaarts
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 11-12-2016

- Xantia 18i 16V
- Xantia 20i 16V
- (Grand) C4 Picasso 20i 16V
- C5 20i 16V (C5 versie III)
- DS 5 hybride
Gepost: 22 februari 2017 10:57 PM
  [ # 1 ]

Piet,

welkom. net als jij ben ook ik van mening dat er meer info te halen is op dit forum dan in de handleiding vermeld is. ooit in het verleden toen ik de C5 (versie III) nog had al op eens forum gezeten een daar enorm veel kennis opgedaan. hoop dat hier ook te kunnen opdoen/delen van mijn eigen ervaringen. overigens ook ik heb een DS5 hybride (zwart). wat een prachtige wagen. mijn auto heeft xenonverlichting en ik zou zelf graag de nieuwste richting aanwijzers (voor) willen plaatsen. dus eigenlijk alleen dat deel van de verlichting set wijzigen maar weet niet of dat kan. de nieuwste knipper led gaat nl van binnen naar buiten. ziet er super uit.

gr

paul

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook