GJO is geen Pluriel hotline !
Garage Johan Oldenhage (Adverteerder)
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 87
Geregistreerd: 17-03-2013

Gepost: 12 juli 2017 09:36 PM

Beste mensen, d’r moet mij iets van ‘t hart:

De afgelopen maanden word ik (niet overdreven) gemiddeld 5 keer per dag gebeld voor Pluriel eigenaren met dakproblemen. Bellen ze niet dan staan ze onaangekondigd op de stoep Wink

Op diverse fora wordt onze naam direct genoemd als er problemen zijn met daken. Leuk zou je zeggen, maar ik schiet er niets mee op. Ik kan alle daken repareren, maar de vraag is of ik het iedere dag wil, het antwoord is nee.

Waarom? Er gaat verschrikkelijk veel tijd in zitten die ik lang niet altijd door wil/kan berekenen, sommige onderdelen zijn niet direct leverbaar, dus een auto blijft daardoor langer staan, wat de planning in de war schopt. Men verwacht voor een hele dure reparatie ook een optimaal werkend dak, terecht, maar die verwachting gaat vaak niet op. Het blijft een lastige klus namelijk.

Ook de onderdelenvoorraad ben ik aan het afbouwen. Omdat collega’s van mij geen zin hebben om onderdelen op te zoeken wordt er direct naar mij doorverwezen. Iedere dag een pakketje naar de bus brengen omdat collega’s daar geen zin in hebben ben ik ook een beetje zat. Let op bijna alles is, misschien met wat levertijd, gewoon leverbaar bij alle Citroen punten.

Mijn instelling is dat ik iedereen wil helpen, maar voor 10 minuten (en soms nog veel langer..) aan de lijn kan ik natuurlijk geen factuur sturen. En daar wringt de schoen dus ook: het komt mijn bedrijfsvoering niet ten goede, hoe graag ik mensen ook help. Daarbij: Er is hier op het forum informatie genoeg te vinden, dus stel je vraag hier en wacht het antwoord af.

Nog beter is het om voor aankoop je te verdiepen in de daken problematiek. Scheelt een hoop teleurstellingen. 

Wil ik helemaal geen daken meer repareren? Nou..In ieder geval niet als mensen geen vaste klant bij mij zijn…

Het klinkt waarschijnlijk klantonvriendelijk in de oren, maar ik vind het klantonvriendelijker om mensen teleur te stellen die hoge verwachtingen koesteren omtrent mijn lust om daken te repareren.

 

Garage Johan Oldenhage B.V.
Tarwestraat 9 2153GE Nieuw Vennep
website

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 12 juli 2017 09:58 PM
  [ # 1 ]

een wijs besluit !

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook