Bluetooth muziek streaming geen geluid
Freeek
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 15-07-2017

Gepost: 15 juli 2017 11:17 PM

Gebruikt iemand streaming audio via Bluetooth in een C4 Cactus? Als ik mijn iPhone koppel en bijv. muziek via Spotify afspeel, toont het display wel de nummerinformatie en zie ik dat het nummer wordt afgespeeld, maar hoor ik niets. Ik kan ook naar volgende en vorige nummers via de displaybediening, maar het blijft stil.
Ook bij het gebruik van navigatie via Google maps werkt de audio via Bluetooth niet. Ik moet dam in Google maps de optie aanvinken om de auto te laten denken dat er een telefoongesprek is.
Telefoneren via de bluetoothverbinding werkt wel.

Heeft er iemand ervaring met muziek streaming via Bluetooth?

C4 Cactus

Profiel  
 
Paling1
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 15-05-2008

- C5 Aircross 1.2 Business
Gepost: 17 juli 2017 02:46 PM
  [ # 1 ]

Welke iOS versie heb je op de telefoon staan?
Je leest soms wel eens dat er wat connectie problemen zijn met de nieuwste software versies op telefoons.(Zowel android als iphone overigens.)

Voor zover ik weet zijn er in de laatste paar updates van de software van de Cactus ook wat verbeteringen in de bluetooth toegevoegd. Misschien kan je bij de dealer om een update vragen?
Als je wat rond zoekt op het internet kan je de nieuwste software versie trouwens ook zelf vinden, downloaden en in de auto installeren. (de mijn is een leasebak dus daar begin ik lekker niet aan:-))

Zelf heb ik ook vaak problemen met de bluetooth bij gewoon bellen. Ik heb regelmatig dat ik via het scherm in de auto iemand bel en dat het geluid dan niet via bluetooth doorgezet wordt. Laatste keer bij de dealer over geklaagd en toen nieuwe software erop gekregen, maar helaas was dat geen verbetering. Binnenkort moet ik voor de 50.000km beurt weer naar de dealer, dus maar weer even melden dat ik er problemen mee heb.

Streaming audio is eigenlijk altijd OK (ik gebruik Deezer). Heel soms heb ik dan geen geluid, maar dan helpt het bij mij om even het volume op mijn telefoon zachter en weer harder te zetten.

Ik heb overigens een android telefoon. En sinds ik mijn Cactus heb, heb ik met 3 verschillende android telefoons dezelfde problemen gehad.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 18 juli 2017 01:00 PM
  [ # 2 ]

Vreemd, werkt bij mij prima. Heb juist weer regelmatig problemen met muziek via een USB-kabeltje. Mijn Cactus pruimt Hema-iPhonekabeltjes niet en smijt dan steeds het hele systeem eruit. Met originele Apple-kabels geen probleem.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
denman1710
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 10-08-2017

- C4 (2004-heden) C4 CactusVTI 82PK Airdream ETG Shine
Gepost: 12 augustus 2017 03:42 PM
  [ # 3 ]

Helaas. Zojuist Cactus opgehaald en ook bij ons geen geluid van Spotify….. het ging al te lang goed met alles wat werkte.

Iemand al een oplossing? Heb de laatste firmware op de tablet staan.

versie 5.41.B.R4

Gebruik een Samsung S6

Profiel  
 
denman1710
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 10-08-2017

- C4 (2004-heden) C4 CactusVTI 82PK Airdream ETG Shine
Gepost: 12 augustus 2017 05:28 PM
  [ # 4 ]

Het koppelen van een ander toestel (Huawei mate Cool gaf wel geluid. Opnieuw de S6 gekoppeld en nu wel stream. Wel is de verbinding erg traag. Het harder zetten op de telefoon doet er enkele seconden over om op de radio uit te komen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook