2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
preview nieuwe layout
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 september 2004 03:35 PM
  [ # 16 ]

Nog even en het word echt professioneel…
Zolang de sfeer op het forum niet zakelijk wordt vind ik het best…
Oftewel: Zet er puik uit.. :headbang

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 09 september 2004 03:52 PM
  [ # 17 ]
Simpele Ziel schreef:

Nog even en het word echt professioneel…
Zolang de sfeer op het forum niet zakelijk wordt vind ik het best…
Oftewel: Zet er puik uit.. :headbang

En jammer voor de grote clubs als CCNL: gemiste kans! De fora nemen de macht over.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 09 september 2004 06:17 PM
  [ # 18 ]

super erwt!

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 september 2004 08:27 PM
  [ # 19 ]

Hoe zit het eigenlijk met de foto’s enzo die je kan plaatsen. Nu moet je nog een link plaatsen waar de foto staat. Als de link niet meer werkt of je haalt per ongeluk een plaatje weg van je homepage dan zit je ineens met een klein rood kruisje op het forum. Is het niet mogelijk om de foto’s in het forum/bericht te integreren, zodat je dan niet meer afhankelijk ben van de oorspronkelijke locatie/link.

Ik weet niet of dit stom klink of onbegonnen werk, ben niet zo thuis in het wereldje van scripts, flash, java, html. etc. Surprisedops:

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 09 september 2004 09:36 PM
  [ # 20 ]

Nieuwe lay-out ziet er mooi uit.  Cool Netjes gedaan.

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 09 september 2004 10:41 PM
  [ # 21 ]
leujel schreef:
Handjes schreef:
sans-pareil schreef:

Ja daar zit op zich wat in…  maar als Erwt het liever in Flash doet vind ik ‘t geen probleem Smile. Vraag me overigens af of het in flash groter is hoor, is lekker compact, flash. Maar goed, het is niet iets waarvan het de moeite waard is om uit te gaan vogelen Cool.

Flash is natuurlijk prachtig. Met een Javascriptje hoef je ook niet perse alle foto’s tegelijk in te laden. Kan een voor een. En je bent flexibel; je kunt foto’s toevoegen, verwijderen (denk aan seizoensfoto’s: herfst, kerst, etc.). (Ik denk maar gewoon even mee hoor)

Dat kan ook allemaal met flash… Die kan je ook heel dynamisch maken… En dat is dan nog makkelijker toe te voegen ook dan met javascript (lees een kleine CMS voor de n00b waar hij/zij een foto in kan uploaden die automatsich wordt omgezet naar een flashfile via een plugin en die wordt random/dynamisch geimporteerd in flash, heb zelf ook al zoiets gebouwd dus het is mogelijk)

leujel heeft het helemaal goed. Ik ben meer dan een flash-amateur en beheers flash al zo’n 5 jaar helemaal. Ik laad de foto’s inderdaad dynamisch in, hij zoekt nl een directory door en alle foto’s in de directory worden geladen. En tevens kan het ook niet in javascript omdat er een leuk overgangetje in zit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 september 2004 12:53 AM
  [ # 22 ]
leujel schreef:
ZX1.4i schreef:

Hoe zit het eigenlijk met de foto’s enzo die je kan plaatsen. Nu moet je nog een link plaatsen waar de foto staat. Als de link niet meer werkt of je haalt per ongeluk een plaatje weg van je homepage dan zit je ineens met een klein rood kruisje op het forum. Is het niet mogelijk om de foto’s in het forum/bericht te integreren, zodat je dan niet meer afhankelijk ben van de oorspronkelijke locatie/link.

Ik weet niet of dit stom klink of onbegonnen werk, ben niet zo thuis in het wereldje van scripts, flash, java, html. etc. Surprisedops:

Dit zijn dingen die idd wel kunnen. Maar dan zit je gelijk met een enorme bandbreedte enopslagruimte voor deze site.. Dat is ook de reden dat heel veel fora dat niet toelaten.

dat gaan we oplossen door de server die ik hier thuis heb staan weer in te richten voor die dingen ( er staan nu ook al de diverse manuals e.d. op )

btw dankzij sans-pareil hebben we zometeen de beschikking over een dikke opslagruimte met een meer dan redelijke datalimiet. maar manuals en andere erg veel dataslurpende dingen gaan gewoon via mijn server hier thuis. ( 128kb/s upload )

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 11 september 2004 07:18 PM
  [ # 23 ]

Op het Scooter-freaks forum kon je vroeger idd je attachments uploaden, maar dat is afgeschaft, zonder al die attachments neemt het forum al 250 gigabyte in Shocked
Er zijn wel wat fora’s die dat nog doen maar het kost je ontzettend veel ruimte, ik dacht overigesn wel dat je die hack kon downloaden als die al niet standaard in dit PhPBB forum zit…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook