2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Axel-evenement, Harderwijk, zat 30 sep 2017
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7690
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 06 oktober 2017 03:39 PM
  [ # 16 ]
Nielsje schreef:

Ja. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel netjes dat het gebeurt, thuis heb ik ook een stuk karton onder de wagen als ze op de oprit staat.
Maar het is een beeld wat naar mijn mening heel erg past bij Nederland: je ontzettend druk kunnen maken over kleine zaken die er misschien niet echt toe doen.

Dan moet je eens op een evenement als Schloss Dyck gaan kijken. Daar ligt onder elke(!) auto een door de ADAC gesponsord stuk karton om te voorkomen dat er vloeistoffen de bodem in lekken, en zo weer in het oppervlaktewater terecht komen.

Je kunt dat overdreven vinden, en ik ben het daarin deels met je eens. Maar als ik wéét dat mijn Axel flink lekt, dan zet ik hem niet op privéterrein van een ander zonder in ieder geval een beetje moeite te doen om vervuiling te voorkomen. En ja, ook dat is weer hypocriet, gezien ik onderweg naar Harderwijk natuurlijk zomaar wat cc’tjes olie verneveld heb Wink

 

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook