Hopelijk binnenkort DS 5 berijder
Wybren
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 10-09-2017

Gepost: 10 september 2017 10:24 PM

Goede avond,

Ik ben nieuw op dit forum en na opgegroeid te zijn in verschillende Eenden, GS’en en GSA’s kan ik hopelijk binnenkort een DS5 als lease auto uitzoeken. Mijn Skoda Superb is total loss (het bekende de span poelie van de distroketting breek af). En omdat we overgaan op operationele lease hoeft het niet meer persé een Skoda te zijn.

Ik heb proefgereden in de 150pk handbak 60e verjaardag editie met Criollo bruin interieur, de DS Store heeft geen semi aniline Fauve bekleding staan, heeft iemand de middelbruine aniline stoelen én dan mijn vraag hoe dat kleurt met het verder zwarte interieur? Ik neig zelf meer naar de Criollo donkerbruine bekleding, maar kiezen vanaf geretoucheerde foto’s is erg lastig.


Verder wilde ik graag weten of op het nieuwere model de buitenspiegels zelfdimmend zijn net zoals in de Octavia en Superb. En of de stand van de buitenspiegels ook in het geheugen van de comfortstoelen staan? wat ik van een auto van 44.000 Euro wel verwacht

Profiel  
 
Roger aka creative20
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 51
Geregistreerd: 21-05-2017

- DS 5 1.6 THP Sport Chic
Gepost: 12 oktober 2017 06:26 AM
  [ # 1 ]

Dag Wybren,

welkom. Kan je verders niet heel veel helpen. Ik heb geen dimmende buitenspiegels omdat mijn voiture van 2012 is. En de kleur van het interieur is heel persoonlijk. Ik heb zelf bordeaux rood, en ik ben er helemaal weg van Smile.

Veel plezier op en van het forum gewenst al moet ik je wel melden dat het allemaal wat stilletjes is. Dat was op het Audi TT forum en http://www.derijdercentraal.nl wel anders, maargoed, dat komt denk ik omdat de meeste DS5 rijders toch wel een beetje rustig zijn, laat ik het daar maar bij houden Smile Smile Smile.

Groet Roger

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook